
ЗАРЕЖДАНЕ...
Стоил Алипиев, КЗП: Цените за намаление не трябва да стоят като траен способ за привличане на клиенти | ||||||
| ||||||
"Фокусираме се върху съобщението за намаление. Важно е да направим разделение между намаляване на цена и съобщение за намаляване на цената. Първото е субективно право на търговеца, защото стоката е негова собственост и може да променя цената всеки ден. Когато става въпрос за използване на съобщение за намаление, като маркетингов способ за привличане на клиенти, то тогава това е нормативно уредено. Обвързано със срок, в който може да го прави, и старата цена да е прилагана поне един месец преди съобщението за намаление“, заяви Алипиеев. Той допълни, че тези цени за намаление не трябва да стоят като траен способ за привличане на клиенти по търговските обекти. Проверките започват от началото на следващата седмица, защото предстои станалия популярен в последните години "Черен петък“, който се провежда в края на месец ноември. Националната асоциация за защита на потребителите има за цел да пресече прилагането на нелоялни търговски практики от страна на някои търговци. |
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (10740) | 56% | ![]() |
Не (6532) | 34% | ![]() |
Не мога да преценя (1958) | 10% | ![]() |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg