ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Таксиметрова компания трансформира индустрията и задава нови стандарти
©
Г-н Георгиев, Вие сте участвали в развитието и налагането на различни таксиметрови компании и сте в бранша близо 14 години. Как се промени той и как това се отрази на вашата компания?

Здравейте и благодаря за поканата за този разговор. Живеем в динамично време, в което като потребители сме свикнали с два клика да достигаме до желаната информация. Това е възможно благодарение на дигиталните решения, с които толкова сме свикнахме, че вече почти няма сфера, в която те липсват. Дигитализацията промени и цялостното изживяване на таксиметровата услуга. Днес клиентът може да заяви кола по различни канали, в зависимост от личните си предпочитания, да проследи в реално време къде се намира тя, след колко време ще бъде на адреса и какви са възможностите за плащане. Заплащането с карта е допълнително удобство, което спестява време и допълва цялостното такси преживяване.

Промяната в бранша е свързана  и с тенденцията за персонализирано обслужване в сферата на услугите, като все повече компании започват да инвестират в по-добро клиентско преживяване и екологично чисти автомобили.

Таксиметровите компании често се възприемат като "лицето" на града за туристите. Как Hippo Taxi допринася за това?

Варна е прекрасен град, който привлича интереса на стотици хиляди туристи годишно, а ние от Hippo Taxi осъзнаваме важността на тази наша роля. Затова се стремим да предлагаме не просто транспорт, а приветливо, сигурно и качествено пътуване. Нашите водачи преминават специализирано обучение, за да гарантират на клиентите не само професионално обслужване и полезна информация за града, но и топло, човешко отношение. С обновения автопарк гарантираме комфорт и сигурност при пътуването, лесно и бързо намиране на превоз и то на най-добрите цени, с което печелим и доверието на клиентите. По този начин създаваме положително преживяване от пътуването и представяме Варна в най-добрата светлина.

Вие организирате и провеждате различни кампании и социални каузи. Как това влияе върху вашия имидж в града?

Да, социалната отговорност е ключова част от Hippo Taxi. Ние се стремим да бъдем не само компания, която предлага транспорт, но и да сме активен участник в общността на Варна. Това сме го доказвали многократко през годините. Ние бяхме първата таксиметрова компания, която започна да организира различни каузи с такава насоченост още през 2016 година. Тогава благодарение на каузата на Hippо, която кръстихме “1 стотинка за добро" помогнахме на много хора, дори изградихме площадка за игра в детска градина. 

Също така работим за по-чиста околна среда, като постоянно обновяваме автопарка си и създаваме различни програми за нашите корпоративни клиенти. Благодарение на тях от една страна спестяваме време и средства на компаниите, а от друга намаляваме автомобилите, които се движат в града. Нашата цел е да допринасяме както за удобството на жителите и гостите на Варна, така и за нашите водачи и за развитие на местната общност като цяло.

Как се става предпочитан партньор във Вашия сектор? Защо все повече водачи се доверяват на вашата централа?

Не се става лесно. Нужни са на първо място човечност, а на второ - сериозен опит. Емоционалната интелигентност е ключов елемент при работата с хора и способността да разбираш техните тревоги, нужди и опасения е от голяма полза. За да бъдем добър партньор, ние се стремим да осигурим на нашите водачи отлични условия за работа – справедливо заплащане, гъвкаво работно време и нови автомобили. 

Също така създаваме среда, в която водачите се чувстват уважавани, ценени и подкрепяни. Инвестираме в тяхното обучение, за да развиват уменията си и да предлагат по-добро обслужване. По този начин трансформираме индустрията и задаваме нови стандарти в бранша. Вярваме, че взаимното доверие и прозрачната комуникация са ключови за успеха, а именно това привлича все повече водачи към нашата централа.

И за финал: Каква е тайната на успеха в таксиметровия бранш?

Тайната на успеха в таксиметровия бранш се крие в три основни неща – качествено обслужване, адаптивност и ангажираност към клиентите. Важно е да се излезе от възприемането на услугата като “бакшиши" и “копърки" и да се насочи съзнанието на екипа към персонализирано изживяване на услугата. От чисти автомобили и любезни шофьори до бързи и сигурни пътувания за водачите и клиентите. 

Технологиите, разбира се, също играят ключова роля – способността да се адаптираме към новите тенденции и да интегрираме модерни решения е решаваща. Но най-важното е доверието – както от страна на клиентите, така и на нашите водачите. Когато всички са доволни, успехът е неизбежен.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Парламентарни избори октомври 2024 г.
ВК Марица, сезон 2024/2025
Ботев в Лига Европа, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: