Татяна Лолова била една от първите българки, които са си коригирали бюста
Театралната легенда Татяна Лолова разкрива любопитни факти и истории от живота си в биографичната си книга "Дневници и делници“. С типичния си шеговит тон актрисата сензационно признава, че всъщност е първата българка, която намалила доброволно бюста си.
На операцията тя се подложила, тъй като пищната ѝ гръдна обиколка, за която всички дами в гилдията неприкрито ѝ завиждали, ѝ носела само минуси, и то не само в професията. Бюстът на Лолова ѝ създавал дискомфорт и застрашавал здравето ѝ. Това я подтикнало да легне под ножа далеч преди интервенцията да бъде позната в България и някои представителки на фолкжанра като Преслава и Десислава да се гордеят, че са минали през нея.
"Вярно е, но не е толкова важно“, скромно коментира Лолова, която по време на социализма определяли и като секссимвол на киното. "Всъщност аз съм секссимволът на българското кино и дори съм измислила чалгата“, смее се на това определение Таня.
В книгата си обаче е включила и някои по-пикантни истории от филмографията си. Такъв е разказът ѝ за заснемането на легендарния филм "Бон шанс, инспекторе“, където актрисата си партнира с Велко Кънев. На снимачната площадка двамата трябвало да изиграят еротична сцена, която била именно по идея на Лолова.
"Направих един стриптийз зад декора, сиреч моята героиня сваля нещата от себе си едно по едно, като главно събличаше бижутата си и към това издаваше едни въздишки и допълнителни думички, които си бяха чисто моя импровизация. Екипът полудя от смях и през цялото време треперех, че техният кикот ще влезе в записа и ще развалят сцената, която не е просто еротична, а нещо повече...“, смее се днес Лолова.
Последната една година обаче комедиантката все по-рядко показва усмивката си заради болката от загубата на своята голяма любов – Светослав Светославов – Славето. Съпругът на Татяна почина в края на миналия декември на 85-годишна възраст. Двамата бяха семейство цели 55 години, а близо 12 месеца след смъртта му мъката на театралната звезда все още е неутешима, завършва "Ретро".