Според хотелиерите обаче оплакването се е превърнало в индустрия, която се развива с все по-бързи темпове. Собствениците смятат, че чрез жалбите недоволните туристи искат просто да си възстановят част от дадените за почивката пари. Те са категорични, че предлаганите от тях услуги съответстват на цените, които предлагат, съобщи Bulgaria ON AIR.
Собствениците на хотелите разказват, че те често са обвинявани за инциденти, към които нямат отношение.
"Хотелът няма вина, че някой не носи джапанки около басейна и се подхлъзва и пада. Естествено, че около басейна е мокро", обясни един от хотелиерите.
Туристите в Слънчев бряг например се оплакват от мръсния плаж до шума в курорта.
"Мисля, че плажът е мръсен, защото мушички полепват по кожата", обясни чуждестранна туристка. Според друг гост на курорта пък шезлонгите, които струват над 10 лева, са много скъпи.
Има и доволни. Туристка от Швеция признава, че за пети път е в Слънчев бряг, а съпругът й - за 22-ри. "Тук има прекрасни хора, много добра храна, хотелът също е прекрасен", обясни тя.
Старите книги за оплаквания в хотелите по курортите вече са сменени от модерни таблети. С тях всеки може да подаде сигнал и да остави електронната си поща за обратна връзка.