ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Туроператор: Държавата ни не умее да печели от скрития износ! | ||||||
| ||||||
Той посочи, че досега всяка есен в Полша се е провеждала туристическа борса, но заради епидемията от COVID-19, такава тази година не се е състояла. "И затова през месец октомври реших аз да отида до Полша, където прекарах една седмица и проведох редица среща с партньори, които ми вдъхнаха сериозен оптимизъм. Очаква се добър сезон от полския пазар и само можем да съжаляваме, че пропуснахме това лято“, коментира Герчев. Той посочи, че през изминалия вече летен сезон българската държава е освободила румънските, чешките и други чуждестранни туристи от условието за влизане с тест в страната, което е похвално. Полските туристи, които са сериозен пазар, обаче не са били освободени от тестовете, а доводът за това решение от страна на българската държава не е било оповестено. На въпрос, какви са предложенията към новото правителство от страна на туроператорите, които работят с полския пазар, Герчо Герчев заяви, че е добре да се вземе пример от Хърватия, която тази година е има чудесен сезон, но той е бил за сметка на българския. "Хърватия още през април, когато беше разгара на кампанията обяви, че ще приема полски туристи без тестове. И всеки поляк, на който му се ходеше на топло и на море отиде там. Само най-упоритите дойдоха в България. Вярно е и това, че в края на юни и началото на юли Хърватия каза – да, все пак ще имате тестове, но това беше маркетингов трик. Те успяха да привлекат вниманието , реализираха голям процент предварителни записвания, докато ние ги изтървахме“, коментира още Герчев. По отношение на помощта от страна на държавата Герчо Герчев заяви, че тези помощи, за които масово се говори по медиите са за т. нар. изходящ туризъм. "А за входящия туризъм, от който реално България печели – за него помощи няма. Навремето учехме, че входящия туризъм е скрит износ. Няма държава по света, която да не иска да прави скрит износ, а туризмът е точно това. Всяка държава, която иска да продава - популяризира всички възможни забележителности, които има, за да може да докара хора, които да ги видят и съответно да влагат средства в икономиката на дадената страна. А при нас се случва обратното – ние газим нашите забележителности и не викаме туристите да ги видят, а тези, които все пак искат да дойдат ги пъдим, както е примерът с Полша от изминалото лято“, категоричен бе Герчо Герчев. Повече вижте във видеото! |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета