ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Ученици от цялата страна влизат в света на Lidl
Автор: Екип Plovdiv24.bg 17:25 / 15.04.2022Коментари (0)4080
©
За 9-а година младежи, навършили 18 години, ще станат част от практикантската програма на веригата

За 9-а година ученици от цялата страна, навършили 18 години, ще влязат в света на Lidl. Те ще станат част от практикантската програма на веригата, което ще им донесе редица предимства – нови знания, опит и умения, възнаграждение, нови приятелства и запознанства, първи професионални стъпки, а защо не и нови професионални възможности занапред.

Младежите, които искат да прекарат едно различно лято в магазините на Lidl в страната, могат да кандидатстват за практикантската програма до 15 май на https://jobs.lidl.bg/ . Тя ще се проведе от 1 юли до 31 август. В рамките на тези два месеца практикантите ще влязат "в кухнята“ на бързооборотния сектор. Те ще научат кои са основните дейности и процеси в един магазин – как се работи с клиенти, кое е най-важното за стоките и тяхната подредба и много други. За да навлязат лесно и плавно в работата, ще преминат през онлайн обучения и ще разчитат на специален екип, който ще ги обучи и въведе в задачите им.

Така учениците ще формират първите си трудови навици и ще усвоят и развият качества като отговорност, организираност и работа в екип. Срещу това практикантите ще получават атрактивно заплащане, ваучери за храна от 80 лв., както и един ден отпуск за рожден ден, ако е в периода на програмата. Накрая, но не на последно място, работата през лятото може да се превърне и в постоянна след това.

"Общо 139 ученици участваха в практикантската ни програма миналата година, като 10% от тях   продължиха да работят в компанията. Това показва, че на практика програмата е полезна за младите хора – не само с уменията и качествата, които развива у тях, а и с това, че е реална възможност за постоянна работа. Целта на всички младежки програми на Lidl е именно това – да подадем ръка на млади хора без опит, да им дадем възможност да учат в реална среда и да се развиват“, коментира Катерина Шопова, директор "Човешки ресурси“.

Обратната връзка от миналогодишните практиканти показва, че младежите оценяват високо програмата, а най-много им допадат екипната работа, придобиването на нови умения, създаването на нови контакти, общуването с клиентите и екипа, както и мотивацията да показват най-доброто от себе си. Над 70% от тях са склонни да я препоръчат на свои приятели и познати.

Затова всички младежи, които са навършили 18 години, искат да научат нещо ново, да се запознаят с нови хора и да направят първите си професионални крачки, могат да кандидатстват и да научат повече на кариерния сайт ТУК.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
България в еврозоната
Първа лига, сезон 2024/2025
Футбол - други
Спартак (Пд) в Трета лига, сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: