Временно не могат да се изпращат есемеси, работи се по отстраняване на проблема - това информират от центъра за контакт с клиенти на "Уникредит Булбанк".
За проблема с една от най-известните банки у нас съобщи читателка на
Plovdiv24.bg тази сутрин:
"Моля, пишете за проблемите с "Уникредит Булбанк" относно изпращане на есемес за активация. Проблемът е от събота! Не може да се влезе нито с еднократна парола през браузър, нито да се активира повторно приложението на "Булбанк Мобайл", защото просто не изпращат есемеси. Така ограничават клиентите си. Моля, потърсете отговор защо досега не е поправен проблемът и как ще компенсират клиентите си? Благодаря".
"Четвърти ден не предоставяте никаква възможност за достъп до банкирането за клиентите, използващи СМС като начин на вход. Абсурдно е, че няма начин за смяна на средството за вход в ситуация, в която СМС-ите не работят", добави в социалната мрежа Фейсбук друг клиент на банката.