ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
В БДЖ се работи като в миналия век
Автор: Ваня Кузманова 23:36 / 24.08.2024Коментари (0)4603
© Булфото
"Причината е в общото лошо състояние - на инфраструктурата и на подвижния състав. В БДЖ се работи като в миналия век. Нашата железница не е по-различна от европейската. Има изследване в Европейския съюз, че железницата изостава тотално, и европейската железница, в начина на предоставяне на услуги и конкурентност", каза за "Фокус" проф. Симеон Ананиев, представител на Асоциацията на железопътните предприятия във връзка с все по-честите закъснения на влаковете.

По думите му цените на билетите са се вдигнали на обща база, което е правилно. "Но вдигането на билетите при този обем пътници не оказва съществено влияние върху парите, които БДЖ получава всяка година от държавата", допълни той.

На въпрос защо са прегрели новите влакове, които бяха пуснати в движение проф. Ананиев отговори: "Това са влакове с новозакупени стари вагони, но когато се закупува нещо или се въвежда дадена система, трябва да се въведе и поддръжка. Парите, които са за вагоните и още толкова трябва да се предвидят за поддръжка, резервни части и обучение. Трябваше първо да се обучат хората, да е ясно как ще се поддържат, кой ще ги поддържа, какви резервни части, но всичко това струва пари. Ел. системите за високо напрежение на старите немски вагони са за 1000 волта. На локомотивите "Сименс" ел. системите за високо напрежение са 1500 волта и не могат да се използват. Използват се стари локомотиви на 40 години, които имат възможност за превключване на 1000 волта. Не е изследвано дали старите локомотиви, ще имат необходимата мощност за захранване консумацията на старите немски вагони, което може да доведе до запалване на трансформаторите и други системи. От БДЖ предвиждат закупуване и монтиране на трансформатори за 1500 волта за старите немски вагони, но няма информация колко ще струва и кога ще стане", каза още той.


Още по темата: общо новини по темата: 400
08.11.2024 »
07.11.2024 »
31.10.2024 »
29.10.2024 »
25.10.2024 »
22.10.2024 »
предишна страница [ 1/67 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юли 2023 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Първа лига, сезон 2024/2025
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Катастрофи в България
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: