ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Варненка: Ако шокиращо ви дръпнат шалтера, вероятно сте с нов клиентски номер в Енергото, за който не подозирате!
Автор: Пламена Николова 11:54 / 01.10.2021Коментари (14)9836
© Varna24.bg
Читателка на Varna24.bg сподели за неприятна ситуация, в която е попаднала, след като изненадващо вчера тока в офиса, където работи, спира и следва ходене по мъките, докато установи причината. Публикуваме коментара й без редакторска намеса:

"Бих искала да споделя за ситуация, в която попаднах и доколкото разбрах съвсем не съм единствената. Вчера, в момент, в който центрофугата на работния процес се въртеше на бързи обороти, изненадващо електрозахранването в офиса, където работя, спря. Изненадата беше неприятна, тъй като не успях да запазя документи, които обработвах и това ми създаде главоболия. Оказа се, обаче, че те са нищо, пред това, което последва. Изчаках известно време, тъй като в близост има трафопост и често се е случвало тока да спре, когато се извършва някаква профилактика или се работи по отстраняване на авария. Запазих хладнокръвие и зачаках. Така около 30 минути, докато се сетя да изляза и огледам каква е картинката в офисите наоколо. С изненада открих, че там такъв проблем не съществува. Прегледахме всички бушони, които си бяха изрядни. 

Позвъних на хазяйката, която по принцип плаща тока, а ние след това покриваме разходите. Жената току що беше излязла от болница, където по чудо се е измъкнала от хватката на коронавирус. Дамата се извини, че може да е пропуснала да плати последната сметка предвид обстоятелствата, но според нея при последна проверка в системата на Енерго-про не са отчетени суми за плащане. Предвид ситуацията се извиних на свой ред за безпокойството и тръгнах да плащам електроенергията, тъй като работата в офиса трябваше спешно да бъде възстановена. Заех се първо на свой ред да проверя в системата по клиентски номер какви са задълженията, които трябва да платя. С изненада открих, че там такива не съществуват. Реших, че съм се объркала нещо и тръгнах към каса на Изипей, където да проверя дали очите не ме лъжат.

Момичето на касата ме посрещна с въпроса: "И вие ли?". Така стана ясно, че десетки клиенти на дружеството не са били информирани или не са разбрали, че са с нови клиентски номера, поради което са останали в заблуда че евентуално не е направено замерване и не са длъжници към момента. Докато не попаднат в моята ситуация. Последва дълъг разговор с любезна служителка на центъра, която ме разходи из дебрите на системата, за да стигнем до новият клиентски номер, според който дължим две неплатени сметки и разбира се, 50 лева за включване. Последното обаче трябваше да науча от друга служителка, на друг номер, която авторитетно ми обясни, че в последната фактура имало информация, че ще бъде подменен клиентския номер. Нали разбирате, че едва ли някой си чете фактурата, когато си плати тока.

Така днес си платих чинно на монополния доставчик каквото е нужно, за да продължа работата си в най-скоро време. Споделям това, за да научат повече хора и проверят като промишлени потребители дали не са длъжници, които скоро ще се окажа в ситуацията да платят "грешни" пари за включване, като им дръпнат шалтера", сподели дамата.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
v moito sarce nikoi ne sprq,pusnah te teb,vqrvai v tova!mnogo ranih i s mnogo igrah,no kakto s teb s nikoi ne bqh!
на 03.10.2021 г.
0
 
 
Всички са мошенници!!! И ние след увеличението от 01.07 платихме двоен ток Толкова киловати ни бяха написали, че все едно сме пускали климатика на топло. Сега е нормална сметката, предвид ненормалната ни държата
0
 
 
Да и аз съм ужилена по същият начин-смяна на номера без уведомление ,два месеца на "свободният пазар" както после ми обясниха (тройна цена за киловат) и после шалтера-течащи хладилници и фризери -стоката на боклука и за 50 лв. и платени солени сметки благоволяват да ти пуснат тока като ти обясняват ,че сам си си виновен,че не гледаш телевизия и в сайта на кевър да си намериш нов доставчик?? ПИРАМИДА! ИЗМАМА! Поредната за гр.Варна след невписаните 50% имоти в новият кадастър и измамите на моб.оператори и на чси-канибалите.... Казаха ми ,че трябва да уведомя омбусмана ,но трябва хората да се обединят -поне жертвите?????
Aнонимен
на 02.10.2021 г.
0
 
 
Случи се и на нас.50лв за прикачване.Обяснението е,че трябва да изкарат пари за заплати.
Aнонимен
на 01.10.2021 г.
0
 
 
Това е от м.Август,има разлепени стикери за промяната на датата на отчитане и на крайна дата за плащане.
Aнонимен
на 01.10.2021 г.
0
 
 
Този въпрос се върти из фейса поне от 2 месеца,и имаше разяснение и в факт.пише,това са само за фирми.Който чел чел,другите да плащат.
Aнонимен
на 01.10.2021 г.
Aнонимен
на 01.10.2021 г.
+2
 
 
И аз днес платих 50лв към сметката за тока глоба ,тъй като хазайката не и е излязло задължение . Това е ненормално ! Това не са малко пари!Що за гроба е това ?
Aнонимен
на 01.10.2021 г.
+2
 
 
И кое налага смяна на клиентския номер!
Aнонимен
на 01.10.2021 г.
+2
 
 
мошенници всичко е за пари. нарочно се правят на луди за да вземат едни парии да си вдигнат заплатите. пълна анархия е там.
Aнонимен
на 01.10.2021 г.
+3
 
 
Така е като са още монополисти тимаджийските структури. После , като се разтури монопола, още по-зле. Щом Невидимата Съдебна Власт не работи, всичко е възможно. За това крадете и Вие, крадете от всичко, по всяко време като за последно. Ако можете и кабелите на енергото и тръбите на водното.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: