ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Веган храните у нас - просто мода или устойчив начин на хранене? | ||||||
| ||||||
Точно тази наша топла гостоприемност е и основната причина кухнята ни да е с толкова уникален и разпознаваем вкус - просто успяваме да добавим характерен и роден привкус на всяко ястие, с което имаме удоволствието да се срещнем или да удостоим нашето благо небце. Същото важи и когато културите и поколенията се менят, а на масите ни започнат да се поставят ястия с различен и непознат за нас характер. Например веган храните не са от скоро по нашите трапези, но ние като народ, който посреща благо и добродушно всички чуждестранни гости, винаги отделяме и специално внимание на вкусовете, с които за първи път се срещаме. Понякога могат да не ни се харесат, друг път пък силно да ги препоръчваме, но точно тази наша гостоприемност ни кара да отдаваме нужното внимание и уважение към всички непознати храни и да се опитваме да им намерим най-правилното и точно приложение в нашата кулинария. Затова, ако искаме да опитаме нови и свежи веган предложения, които да поставим на нашата трапеза, спокойно можем да посетим магазините на Lidl, където всички клиенти на търговската верига могат да открият специално подбрани веган продукти, които допринасят за един свеж и разтоварващ хранителен старт на новата 2022 година. Продуктите от собствената марка на компанията Vemondo предлагат богат асортимент като селекция от тофу, червена леща, различни по вид ядкови напитки, моцарела и редица други веган предложения, които могат да намерят приложение в приготвянето на апетитния ястия за нашата семейна трапеза. Освен с разнообразни продукти на растителна основа, този месец Lidl предлагат и идеи за веган храни, които могат да бъдат използвани в предизвикателството наречено Veganuary. Това е инициатива, която се провежда в месец януари от 2014 г. насам, като с всяко изминало издание желаещите да се присъединят към нея не спират да нарастват и през 2021 година кампанията достига рекордните 580 000 души. Целта ѝ е да информира и ангажира хората по темата за опазването на околната среда, на здравето и животните като им представи алтернативи, предлагайки рецепти и ценни съвети за хранене на растителна основа. Дали веган храните у нас са просто мода или устойчив начин на хранене е доста трудно да се определи, защото нашето разбиране за магията на кулинарията и допира на нови и нетрадиционни вкусове е точно онова специално нещо, към което ние изпитваме постоянно любопитство и желание за усъвършенстване. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5788) | 58% | |
Не (3202) | 32% | |
Не мога да преценя (945) | 10% |