ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Вилислав Славев: Unboxd е мисия, с която удължаваме живота на дрехите
Автор: ИА Фокус 15:46 / 17.03.2023Коментари (0)1508
©
Unboxd е мисия – ние удължаваме живота на дрехите и вярваме, че решаваме глобалния проблем, свързан с бързата мода и отпечатъка, който тя оставя на планетата. Вярваме, че с всяка една покупко-продажба на дреха, която вече е употребявана, но е в добро състояние, можем да минимизираме лошия отпечатък от бързата мода. Това каза Вилислав Славев – съосновател и маркетинг директор на компанията Unboxd, в предаването "Човекът на фокус“ на Радио "Фокус“.  

Идеята за създаването на Unboxd датира от 2018 г., а крайният продукт е станал реалност през април 2022 г.  

"За 11-те месеца, в които функционира платформата, с покупко-продажби на сайта и продажби на онлайн базарите сме спестили на природата малко над 609 000 литра вода и малко над 2 тона въглеродни емисии. Ресурсите, необходими за изработката на дрехи, са много и ние вярваме, че с всяка една покупко-продажба ги минимизираме“, обясни Славев.  

И посочи пример с водата, необходима за производството на една памучна тениска – около 2700 литра. "Това е вода, която отива, за да израсне този памук, до момента, в който тя отива в магазина“, поясни той.  

Александра Кисова – бранд мениджърът на компанията, коментира, че в държавите в Западна Европа и Америка възприятието към пазаруването втора употреба е по-добро, отколкото в Източна Европа, включително и в България. "Тук все още има хора, които имат негативно възприятие към тази дейност. Чрез съдържанието и лекциите, които правим, се опитваме да информираме хората за ползите, които може да има за тях, и за това как могат да допринесат за минимизирането на негативния отпечатък, тъй като когато човек не знае за даден проблем или не го среща в ежедневието си, има по-малък шанс да потърси и решение на този проблем“, заяви тя.  

Онлайн базарите, които организират Unboxd, дават възможност да съберат на едно място продавачите и купувачите. До момента са проведени пет такива – в София, Благоевград и Пловдив. "На последния поканихме и дойдоха различни партньори, малки бизнеси с устойчиви цели като нашите“, разказа Кисова.  

Тя призова към по-минималистичен начин на живот, използване на по-малко материали и рециклиране остарелите продукти.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
България в еврозоната
БК Академик Пловдив
Правят филм за Гунди
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да (5811) 58%
Не (3214) 32%
Не мога да преценя (948) 10%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: