Съоръжението е с пет отвора, а фундирането е пилотно, с изливни пилоти върху, които стъпват колоните и стените. Върху стените са разположени стоманобетонови предварително напрегнати греди. Над трасе на бул. "Цариградско шосе" има и стоманена конструкция. Този браузър не поддържа видео елемента.
Строителите затвориха първо южното платно на булеварда. Алгоритъмът на работа и организацията бяха направени така, че една от главните транспортни артерии на София да бъде затворена в ненатоварено време от денонощието.
В момента е въведена временна организация на движението по бул. "Цариградско шосе", като вътрешната лента от двете страни на платното е стеснена на 50 м до до мантинелата.
"До края на август ще сме готови със съоръжението", категоричен е инж. Христо Грозданов, ръководител на проекта.