Внимавайте с опаковките от 100 милилитра

Автор: ИА Фокус
Коментари (0)
10:15
3937
Наближаването на 8 март традиционното засилва търсенето на дамска козметика. Рисковете да попаднем на фалшиви парфюми в този период също нарастват, напомнят от онлайн платформата "Ние, потребителите“.

От там отбелязват, че макар репликите да копират в голяма степен оригиналите по външен вид, дизайн, надписи, цветове, флакон и опаковка в максимална степен, все пак има признаци, които издават ментетата.

Полезно за потребителите е да знаят, че обикновено се фалшифицират парфюми в разфасовки от 100 ml.

Рисковите места за покупки пък са социални мрежи и интернет, улични търговци и пазари. Затова изборът на легитимни парфюмерии и онлайн магазини, както и проверката на повече източници на информация и клиентски отзиви не само може да ориентира клиентите по-добре, но и да ги предупреди за измамен търговец.

Преди покупката:

По-ниски цени, големи отстъпки, липса на информация за производителя, малка промяна в името на марката, на самия парфюм или вида на етикета подсказват, че парфюмът може да не е оригинален. Ето защо е добре да се вглеждаме внимателно в изписването на бранда и да следим не само за точното наименование и евентуален "пропуск“ на някоя буква или отлика в шрифта, но и на самата опаковка – дали липсва изобщо, дали найлонът съвпада точно с картонената кутия и пр.

След покупката:

Разлика в аромата, трайността, съставките и качеството издават ментетата.

Според специалистите най-опасни при фалшивите парфюми са фталатите, консервантите и алергените, които могат да причинят алергии, обриви, задух и дори рак.

Казус с онлайн покупка на парфюм през интернет

“Съпругът ми беше решил да ме изненада с любимия ми парфюм. Попаднал е оферта за него в интернет за 100 лв., което е добра отстъпка за този модел. Когато пристигна и ми го поднесе, видяхме, че опаковката, флаконът и разфасовката са различни от описанието и от обичайните, в които съм го закупувала от други търговци. Писах до сайта, но нямам отговор. Има ли някакъв шанс да го върнем и да си получим парите обратно?"

Жалбата е разрешена със съдействието на "Ние, потребителите“, които ориентирали потърпевшия да изпрати до търговеца ново писмо с описание на случая, конкретни искания съобразно законовите разпоредби и да настоява за удовлетворяването им в посочен срок, както и за обаждане от представител на фирмата на оставения от клиента телефон. От потребителската организация улеснили потребителя и процеса по решаването на жалбата, като предоставили и образец на формуляр за отказ, който да попълни и да добави в имейла си, заедно с всички доказателства за извършената покупка и направените плащания.

Виж коментарите (0)

Още по темата (132):
10.03.2024 Атанас Кунчев изненада пенсионерките в "Коматево" с цвете и персонален
поздрав
09.03.2024 Адвокат от Пловдив за 8 март: Добре че минаха тези времена, имаше много
обидени
09.03.2024 Пловдив тотално неузнаваем в час пик, няма коли по улиците, трафикът
замря
08.03.2024 40% от фирмите у нас изобщо нямат жени в своите ръководни органи
08.03.2024 МГЕРБ със специален поздрав за дамите на 8 март
08.03.2024 Полицаи усмихнаха шофьорки в Пловдив
Още новини от Национални новини:
Пленумът на БСП отмени прекия избор на лидер
Търговец: Скумрията беше 7 лева, сега е 8, скоро ще е 9
Сняг на хоризонта
Лекар предупреди: Не трябва да се сваля температура до 38 градуса...
Бойкотът на супермаркетите и ефектът на "плажната топка"
Важна среща на БСП


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).