© | В България обичаме да посрещаме изгрева на брега, защото морето ни е на изток. В Холандия обаче морето е на запад и хората се наслаждават на залеза. Така беше и на 6 юли, когато в най-престижния морски курорт Bloemendaal се проведе поредното издание на Flirtation - едно от най-впечатляващите партита в клубния календар на Европа. Морският бриз изду платната на купона с над 3000 гости, преминал под знака на водка Flirt и продължил 10 часа, тъй като с него се отбеляза 10-та годишнина от появата на Flirtation.Партито бе в най-добрия плажен клуб в Холандия - Beachclub Vroeger. За високата му класа можем да съдим по това, че миналата седмица тук е пял Бой Джордж, а за футболистите на Аякс той е любимо място за разпускане.
Темата на поредния Flirtation бе закачливото Red lips who love to Kiss (Червени устни, които обичат да целуват), а дрескодът, без да е задължителен, бе "бяло и червено". Всичко започна с welcome drink от водка Flirt и продължи в ритъма, зададен от добрите диджеи. Красивият залез, огромната сладоледена торта и прохладният бриз създадоха уникален коктейл от емоции, които ще се помнят дълго. Българският продукт се радваше на отличен прием от страна на клиентите, които в тази част на света са особено взискателни. Много от тях признаха, че са впечатлени от мекотата на Flirt, неотстъпваща по нищо на световноизвестните водки. Голям фурор предизвикаха овкусените водки Flirt Cool Mint, Flirt Orange и Flirt Green Apple, с които барманите правиха красиви коктейли, предизвикващи всички сетива. За 200 VIP гости на партито имаше и специални Flirt подаръци.
Flirtation на брега на Северно море е най-голямото международно събитие от такъв мащаб, спонсорирано за първи път от българска марка алкохол. Има и друга добра новина - това не е еднократно събитие, а част от дългосрочен план за навлизане на марката в Западна Европа. Водка Flirt е на холандския пазар от началото на годината и се възприема много добре от потребителите. Тя присъства в множество клубове в Амстердам и по холандското крайбрежие, а това е сериозен успех, защото клиентите там са достатъчно платежоспособни и цената не е ключов фактор при избора им на питие. |