ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Връщат в клас децата, които са се скатавали в дистанционното обучение | ||||||
| ||||||
"За децата между първи и трети клас учебната година приключва на 31 май. За тях ще се опитаме още от 1 юни да организираме дейности по интереси и дейности и дейности за преодоляване на образователните трудности. Такива дейности имаме традиционно всяка година през юни и през юли. Тази година просто ще бъдат повече. Дейностите за преодоляване на образователните трудности ще обхванат не само децата, които имат срочна и годишна оценка Слаб (2), но и тези деца, които не са участвали ефективно в електронно обучение", каза той, цитиран от "24 часа". "Ще се опитаме да ги направим частично присъствено. Това ще бъде и своеобразна форма на диференцирано отучване. Нямаме нужда всички деца да отучват, но, в същото време, не трябва да се натрупват децифицити, не трябва голям брой деца да останат в същия клас, още повече, че голяма част от тях не са учили в тази ситуация поради невъзможност да го правят. Една част е от нежелание, но друга е поради невъзможност". Министърът потвърди, че дейностите ще са в училище и повечето от тях ще са на открито. "По-голямата част от тези дейности ще бъдат организирани на открито, в момента готвим правилата. Училищата ще създадат вероятно повече открити класни стаи. Ще закупят шатри, така че да имат възможност да проведат повече дейности на открито", обясни той. Според промяна в наредба, направена вчера от Министерския съвет, занятията ще са в рамките на 120 учебни часа за дете. Министърът коментира и въпроса как ще започне новата учебна година. "Зависи от епидемичната обстановка. Ако ситуацията е нормална, започваме присъствено. Това е най-добрата форма на организация. Ще бъдем готови обаче с още два варианта. Единият е за частично присъствено, което обаче ще предложим в краен случай, защото ползите от него са спорни. Допълнителните резултати са спорни, а допълнителният риск е висок". "Третият вариант е обучение в електронна среда, както е в момента, но при по-добра организация. Този път ще имаме време да направим още по-добра организация. Ще сме направили анализа. По-добра организация означава по-добре съобразени с всички деца и учители седмични разписания, по-голяма част от децата да учат синхронно, във виртуални класни стаи, да се ползват най-добрите платформи, децата от една паралелка да не ползват множество платформи, да знаят от колко до колко часа", обясни той. |
Още по темата: | общо новини по темата: 17088 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/2848 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на Владимир Чалъков
на 23.05.2020 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Николай Славеев: 19 прекрасни години заедно!
14:32 / 26.11.2024
ECMWF предвижда 100 сантиметра сняг този уикенд
15:56 / 26.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета