Те бяха в резервния списък, но благодарение на средствата, които спестихме стана възможно да се започне работа през месец март, каза Павлова. Година и половина ще са необходими проектите да се завършат.
Мездра-Ботевград е един от сложните участъци, отсечката ще излезе 300 млн. лв, заради големия брой съоръжения, които допълнително ще оскъпят работата. Участъкът до Видин в момента е в проектно състояние, за да може да се кандидатства за финансиране в следващия програмен период, съобщи регионалният министър.
"Средства от инвестиционните заеми отиват за ремонт на прохода Петрохан. Пътят Русе-Шумен трябва да стане трилентов, следва проект и за пътя Русе-Велико Търново", каза Павлова. Това ще промени изцяло Северна България, похвали се регионалният министър.
През следващия програмен период обаче предвидените за България средства няма да са достатъчни за изграждането на 7 магистрали и седем скоростни пътя. За това е необходимо да се вземе заем от Европейската инвестиционна банка, препоръча Павлова. Другият вариант е магистралите да се строят и бюджетни средства.