ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Yettel спира да публикува в социалните си медии | ||||||
| ||||||
София, 19.12.2024 г. От днес до 31 декември 2024 г. Yettel преустановява публикуването на органично съдържание в социалните си медии. С тази символична стъпка телекомът отправя важно послание – да сложим устройствата на пауза и да се посветим на пълноценно общуване с хората около нас по време на предстоящите празници. Защото, както гласи слоганът на тазгодишната коледна кампания на мобилния оператор - "Истинското общуване започва, когато оставим телефона“. "Хората сме социални същества и имаме нужда от дълбоко и смислено общуване лице в лице, от прегръдка, усмивка и някой да ни изслуша без да изпуска погледа ни нито за миг. Затова тази година за празниците призоваваме всички да посветят вниманието си на споделените офлайн моменти и да прекарат качествено време с близките си хора“, каза Мария Маринова, директор "Бранд и маркетинг комуникации" в Yettel. Според национално проучване, проведено от агенция "Арбитраж“ по поръчка на Yettel, резултатите от което бяха оповестени наскоро, едва 4% от българите прекарват с телефон в ръка по-малко от един час дневно, а за 20% екранното време дори надвишава 6 часа. И въпреки че голяма част от него се дължи на естеството на работните задължения (37%), за един немалък процент дигиталното време е въпрос на навик (41%) или начин за забавление (26%). Несъмнено технологиите правят живота по-лесен, по-удобен и по-свързан от всякога, но с празничната си кампания телекомът напомня, че не бива да позволяваме те да ни отнемат истинските човешки връзки и ценните мигове, които изживяваме в реалния свят. Някои от най-популярните български личности – Славена Вътова, Мари Константин, Теа Минкова и Наум Шопов, Георги Блажев, Александър Сано, Ваня Джаферович, Ивана Кежева, Станислав Койчев и Стефани Петкова, Крис Захариев и Радостина Гайдарова-Делчева също се припознаха в идеята на кампанията. Те се включват в инициативата, за да насърчат своите последователи да направят дигитална пауза и да изживеят пълноценни мигове с най-близките си хора, особено през предстоящия празничен сезон. Защото най-важните разговори и най-незабравимите моменти се случват, когато сме офлайн. Допълнителна информация за кампанията е достъпна на специалната страница в сайта на Yettel и в профилите на посланиците на инициативата. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Aнонимен
на 20.12.2024 г.
0
на 20.12.2024 г.
0
Aнонимен
на 19.12.2024 г.
0
Aнонимен
на 19.12.2024 г.
0
на 19.12.2024 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Известен пловдивски адвокат: Ще го търсим Веселин Маринов
08:17 / 25.12.2024
Старобългарските думи, които използваме и до днес
13:35 / 25.12.2024
Удрят ни тежки магнитни бури
20:57 / 25.12.2024
АПИ с предупреждение за магистрала "Тракия"
10:22 / 25.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета