
ЗАРЕЖДАНЕ...
За да влезе продукт в рекламна брошура на хипермаркет, се плаща такса, която стига до 20 000 лева | ||||||
| ||||||
Литър мляко от производител към преработвател е около 1,15 лева, обяснява един от фермерите. За потребителите във фирмения магазин цената е 2,30 лева. Този производител не предлага продукта си в големи вериги, където млякото на други фирми варира между 3 и 4 лева. Разликата идва от надценката и различни такси, казват от Националната асоциация на млекопреработвателите. За логистика доставчикът дължи между 6 и 8% от стойността на продукта. И още между 10 и 20% от продаденото за месеца. Таксите не се прилагат от всички вериги и са различни спрямо доставчика. От своя страна търговските вериги имат допълнителни разходи към доставната цена. Част от тях са за транспорт, логистика, складиране, заплати и реклами. Много от продуктите са с минимални надценки, казват още от Сдружението за модерна търговия. |
Още по темата: | общо новини по темата: 630 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/105 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg