ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
За да влезе продукт в рекламна брошура на хипермаркет, се плаща такса, която стига до 20 000 лева | ||||||
| ||||||
Литър мляко от производител към преработвател е около 1,15 лева, обяснява един от фермерите. За потребителите във фирмения магазин цената е 2,30 лева. Този производител не предлага продукта си в големи вериги, където млякото на други фирми варира между 3 и 4 лева. Разликата идва от надценката и различни такси, казват от Националната асоциация на млекопреработвателите. За логистика доставчикът дължи между 6 и 8% от стойността на продукта. И още между 10 и 20% от продаденото за месеца. Таксите не се прилагат от всички вериги и са различни спрямо доставчика. От своя страна търговските вериги имат допълнителни разходи към доставната цена. Част от тях са за транспорт, логистика, складиране, заплати и реклами. Много от продуктите са с минимални надценки, казват още от Сдружението за модерна търговия. |
Още по темата: | общо новини по темата: 454 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/76 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Абонамент
Анкета