ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Задължително е сервитьорите в заведенията да отварят бутилките пред клиентите | ||||||
| ||||||
Мотивите са свързани с осигуряването на безопасността за здравето на клиентите при спазване на хигиенните изисквания. Когато говорим за алкохол пък, клиентът трябва да може да се увери, че бутилката е с бандерол, че напитката не е разредена и т. н., обясни тя. Отварянето на бутилката пред клиента гарантира също така запазване качествата на продукта, както и напитката да остане охладена по-дълго. "Получихме един сигнал на клиент на заведение, който сподели с нас, че при отварянето на менюто е видял реклама на безалкохолна напитка и послание, че може да спечели, ако има определен символ под капачката. Поръчал си тази напитка, обаче му я донесли отворена. Той така и не разбрал дали печели, или не?“, разказа Руменова и отправи предупреждение към хората да настояват бутилките да се отварят пред тях, каквото е изискването и на закона. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1075 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/180 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Лесен трик за почистване на гуменото уплътнение на пералнята
11:37 / 06.11.2024
Снегът идва на 13 ноември, на места до минус 5
08:22 / 06.11.2024
Издадоха важно предупреждение за 7 ноември, ще засегне и Пловдив
21:47 / 06.11.2024
Банка ДСК с официално изявление
15:00 / 08.11.2024
Финансов възход очаква 4 зодии
15:48 / 06.11.2024
Вчера навърши 64 години
15:05 / 06.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета