ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Защо "Черният петък" не вежи в хранителните магазини? | ||||||
| ||||||
"Те имат седмица на захарта, на брашното и т.н. Те се опитват да не разфокусират потребителя“, каза Минков. По негови думи ритейлърите в момента се борят да влязат онлайн и съответно, с последната тенденция да се опитват да продават онлайн се адаптират към този тип период на продажби, пишат businessnovinite.bg. "В момента "Черният петък“ при тях не е достатъчно успешен, поне по мое мнение“, добави той. За продукти, които се купуват регулярно, като хранителните, Минков каза, че е успешна стратегия да се предлага абонамент. Повечето супермаркети вече имат покачване на продажбите около предстоящите празници и партита без да създават свои собствени кампании за "Черен петък“. В крайна сметка всеки трябва да яде и всеки има нужда от домакински стоки по всяко време на годината. Така че защо хранителните магазини трябва да променят нещата? Те по-скоро могат да се възползват от тълпите по същия начин, както правят другите търговци на дребно. В САЩ пък хранителните магазини се въздържат от намаления на "Черен петък“, защото заради Деня на благодарността, който е бил предния ден, повечето американци вече са заредили хладилниците си и дори имат остатъци. Сложно се оказва да убедят купувачите, че имат нужда от още. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:35 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета