ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Жалват се на КЗП за услуги, предоставяни на плажа | ||||||
| ||||||
Той даде пример с отдаваните под наем съоръжения от типа на джетове. Сигналите на туристите касаят липса на съществена информация, включително по отношение на цените, но и такава, която касае безопасната експлоатация на съответното съоръжение. "Важно е да има табло с информация за начините, по които се експлоатира съображението; опасностите, които могат да дебнат гражданите във връзка с експлоатацията, продължителността на предоставянето на услугата и цената, срещу която се ползва съответното съоръжение", коментира Маргаритов по отношение на изискванията за информацията, която трябва да предоставят търговците при отдаването под наем на подобни съоръжения. Комисията е констатирала нарушения, свързани с липсата на част от тази информация при някои търговци. Други постъпващи в институцията сигнали касаят определени разминавания по отношение на предлаганите в някои места за настаняване услуги с това, което е било очаквано и реално предоставеното. Новото, което констатират инспекторите през този сезон, е че в редица случаи не е предоставена възможност за равен достъп до хотелите на хора с увреждания. Във ведомството постъпват по-често сигнали от български граждани, които във връзка с проблеми, които те са срещнали на територията на страната. Има и случаи, в които българи са се сблъскали с проблеми по време на пътуване в чужбина или при съприкосновение с чужди търговци. "В тези случаи ние също бихме могли да им помогнем, тъй като към КЗП функционира Европейски потребителски център. Той е част от цяла мрежа бюра на територията на ЕС, които могат да осъществяват и помежду си, и с чуждестранни търговци сравнително бърза и лесна комуникация за решаване на възникнали потребителски спорове", допълни ръководителят на ведомството Маргаритов. При проблеми чужденците се обръщат предимно към туроператора, който е организирал ваканцията им. По думите на Маргаритов "Комисията смята да развие като свой приоритет инициирането и провеждането на кампании, които имат за цел повишаване информираността на потребителите, за да може както самите те да са наясно с това какви са правата им и в някакъв начален момент, когато възникне проблем, да се опитат да ги защитят, така и да знаят и ние да сме много по-близо и по-достъпни за тях, че когато има проблем, ние ще окажем съдействие". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Национални новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Радина и Деян Донков отново заедно
12:08 / 01.12.2024
Димитър Маринов от филма за Гунди: До три години всичко ще се промени
12:19 / 30.11.2024
Роден е на днешния ден през 1979 г., наскоро призна за голям порок
16:44 / 30.11.2024
Дъщерята на Боби Михайлов и Мария Петрова - голяма красавица
20:32 / 01.12.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Някои от най-трудните думи за писане в българския език
10:39 / 01.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета