ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Агро
Жена запази касова бележка 1 година и не съжали, ето защо
Автор: Екип Plovdiv24.bg 19:07 / 26.08.2022Коментари (13)160137
© Фейсбук
Жена е запазила касовата си бележка за предплатена интернет услуга в рамките на една година, видя Plovdiv24.bg от публикация във фейсбук. След време се оказа, че документът ѝ е потрябвал като доказателство за плащане. Вижте нейния разказ:

Клиент съм на Vivacom по неволя - прехвърлена с предплатен интернет от Нет1. Последно услугата е предплатена на 10.10.2021г за 12 месеца. Е да, ама днес кръцнаха нета, защото "предплатеният период бил изтекъл". От 087123 ме пратиха в магазин на фирмата, за да докажа с касова бележка, че твърдението ми е вярно.

Обслужващият в магазина в "Кауфланд" - Младост 3, както и мениджърът на същия твърдяха, че не могат да ми съдействат - не виждали информация кога и до кога съм платила. След много настояване, звъннаха тук-там, снимаха касовия бон и пуснаха вътрешна заявка без вх. номер. Интернетът щели да възстановят до 48ч, но най-късно в понеделник (според служителя) и най-рано в понеделник (според мениджъра).

Арогантни, груби.... Нямала съм договор с тях. Предлагали ми били да мина на месечен план, но аз видиш ли съм отказала и съм ползвала услуга от 20 век (която те все пак предлагат). Но, ако подпиша договор с месечен абонамент, нямало да имам проблем с интернета.

Уважаеми господа от БТК, проблем с интернета нямах, докато не го спряхте своеволно през август, вместо през октомври. Проблем имам с качеството на обслужването ви. Проблем имам и че през 2022г. се налага да загубя часове, за да ви доказвам, че съм в правото си и съм си платила за доставка на услуга, която вие спряхте 2 месеца по-рано, вероятно наказателно щом не искам месечен абонамент.

Пазете си касовите бележки!!!, призовава жената.

От публикацията става ясно още, че тя подготвя жалби, които да пусне в Комисията за защита на потребителите.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Даря Ангелова
премахни филтъра

-1
 
 
По-лошо от Виваком няма.Преди време за 30 лв забавени във времето, ми звъняха до откат Аз пък от Мтел съм доволна. 20 години съм към тях . Глобул пък ми треснаха 500 лв неустойка.. И Виваком,и Глобул не мога да ги търпя,мръсници от класа. Излъгаха и баща ми с телефон ...възрастен човек...много разбира от телефони...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Национални новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Дефиле на младото вино 2024 г.
Забраниха на Зингаревич да влиза в България
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: