Колко ниско могат да паднат букмейкърите и големите медии
От няколко дни две големи политически лобита воюват и това доведе до комични кампании и изяви в "големите" медии. Става въпрос за предложението за ограничаване или направо забрана на рекламата на хазартни игри. Само по себе си това предложение е идиотско, но предвид откъде излиза, не е изненадващо.
Със същата сила и логика може да се предложи забраната на рекламата на алкохол, вредни храни, абсолютната забрана на реклама на цигари и т.н. и т.н. В общи линии тези забрани поставят медиите във все по-голяма зависимост от политиците, защото съществуването им на пазарен принцип става все по-трудно. Именно тази зависимост прозира зад намеренията на "патриотите", които за никого не е тайна на кой "бог" се кланят. Техният "бог" не иска независима журналистика в страна от ЕС, в която все по-успешно налага евразийското си влияние.
Големите медии и хазартните лобита трябваше по точно тази струна да заиграят и да влязат "грубо с бутонките", казвайки истината. Те обаче реагираха като ощипани госпожици и от "устите" им потекоха комични небивалици.
Като започнем още с рекламната кампания "Да не се отнема надеждата на българите". Тотална липса на мисъл и креативност, която набързо бе осмяна от мислещите българи. Сякаш тази надежда я подаряват, а не я продават срещу многомилионни печалби.
Още по-нелепо беше твърдението, че родните букмейкъри ще пренасочат инвестициите си от родния спорт към европейските колоси. Обидно е за всеки читател или зрител, до когото е достигнал този текст, че някой там някъде си мисли, че този човек е толкова тъп, че да им повярва.
Кажете си го в прав текст: От рекламата на хазарта получаваме много пари и губейки ги, губим независимостта си. Ставаме все по-зависими от политици и тъмни бизнес кръгове.
Само тази истина може да предизвика някаква смислена дискусия по темата и да предизвика някаква реакция от обществото.