Касовата бележка от Банско, от която става ясно, че клиент е хапнал за 127 лева, стана вирусна в социалните мрежи. Две от най-разпознаваемите марки на търговския пазар в България се възползваха от това.
От касовата бележка става ясна, че клиентът е поръчал две супи за 60 лева, лазаня "Болонезе" за 39 лева, минерална вода за 13 лева и греяна бяло вино за 15 лева. Веригата за бързо хранене "Аладин фуудс" обаче има по-добро предложение. За тези пари може да се купят 25 дюнера с една бутилка "Пепси".
Един от най-посещаваните сайтове за онлайн търговия "Озон" изброи пък какви артикули може да се закупят за баснословната сума за обяд - книги, пъзели и видеигри.
Магазинът за спортни стоки Shopsector също се включи с колаж,на който рекламират едни от най-продаваните си модели маратонки. Колажът е с изпълнителя Дрейк.
Трикът, който "Аладин", "Озон" и ShopSector използват, се нарича нюзджакинг (на английски - Newsjacking). В същността си представлява извличане на новина от някакъв нашумял случка; това е процес на добавяне на собствените мисли и мнения към актуални новини и горещи теми, привличащи обществото.