ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Ето как да разберем, че горивният филтър е запушен | ||||||
| ||||||
Как обаче се разбира кога е време да смените горивния филтър? На колко време се сменя? Производителите на автомобили обикновено посочват периода за смяна на горивния филтър на дизелов или бензинов двигател в сервизната книжка или инструкцията за експлоатация на превозното средство. Информацията също така е достъпна на официалния сайт на компанията или на нейните дилъри, пише AutoMedia.bg. Най-често производителите определят интервала - от 30 000 до 60 000 км за смяната на този консуматив. Някои компании препоръчват филтрите, вградени в горивопровода, се сменят след 10 000 – 25 000 км, потопяемиите (тези, които се намират в резервоара за гориво) – след 30 000 – 100 000 км. Въпреки това, ако нормалните условия на работа на превозното средство са нарушени – например с експлоатация на тежък терен или с използване на некачествено гориво, тези срокове може да бъдат намалени. Как да разберете, че е време за смяна? Има определени симптоми, които могат да подскажат на водача, че филтърният елемент е замърсен и създава повишено съпротивление на горивото, навлизащо в двигателя. Те могат да бъдат забелязани дори от начинаещ шофьор: - Повишен разход на гориво. - Двигателят стартира трудно или изобщо не стартира. - Двигателят спира на празен ход. - При рязко натискане на педала на газта или при изкачване на наклон се усеща прекъсване в работа на мотора. - Намаляване на мощността на двигателя и лошо сцепление, които се усещат при ускорение. Откъде се появява мръсотия в горивото? И накрая, няколко думи за това кои са основните и най-чести причини за замърсяване на горивния филтър.Първо - това е нискокачественото гориво, чиято цена се намалява от някои производители и търговци чрез добавки. Второ - лошото почистване на горивото на бензиностанциите след съхранение и транспортиране в резервоари.И трето - корозия, причинена от попадане на конденз в системата. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Банка ДСК с официално изявление
15:00 / 08.11.2024
На колко градуса да е климатикът през зимата?
08:49 / 08.11.2024
Проф. Рачев: На 10 ноември всичко свършва
09:13 / 08.11.2024
Какво е "фъбинг" и защо да го избягваме на всяка цена
19:33 / 09.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета