ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Ето кои са петте най-често срещани грешки при ремонт на автомобил | ||||||
| ||||||
Затова и всеки шофьор трябва да бъде много внимателен и точен, когато става въпрос за отстраняване на проблем в автомобила. Доказано е, че дори една малка и елементарна грешка може да стане причина за сериозни ремонти в бъдеще, които, освен всичко друго, са и много скъпи, пише АutoMedia.bg. Доверяване на крика Дали е абсолютно безопасно? Ето този въпрос всеки трябва да си задавате всеки път, когато вдигате колата си на крик. Дори и най-надеждният инструмент може да се счупи. Да държиш кола само на крик е опасно. Първо, можете да се нараните. Второ, падането от крика има вероятност да повреди купето на автомобила. Следователно, умен ход би бил използването на предпазни стелажи. Ако няма такива в гаража си, тогава си струва поне да приспособите нещо за подобни случаи. Отказ от застопоряване на колелата Трябва да се използва и клин за колела. Винаги, във всяка ситуация, застопорявайте колетата, дори ако автомобилът е на идеално повърхност. Особено, ако работите с вече споменатия крик. Не чакате да изстине Като цяло, преди да легнете под автомобила или да се наведе под капака, би било хубаво поне да прочетете ръководството с инструкции. Като цяло хората, които са го написали, не са глупави и със сигурност нямат за цел да съветват нещо лошо. Уви, тъжната практика показва, че много шофьори пъхат ръцете си в колата по време на ремонт, преди двигателят да се охлади. Най-често такава грешка се прави при смяна на свещи. И ако изгарянето по ръцете се лекува лесно, то повредената свещ може да създаде много повече проблеми. Въртене на филтъра на "сухо“ При старите автомобили, особено тези от бившия СССР и Източна Европа, много шофьори при смяна на филтъра първо го напълниха с грес и едва след това го навиваха. Някои все още го правят, в което няма нищо лошо. Това, което е наистина лошо, е да се опитвате да изсушите филтъра. Ако не смажете филтъра, тогава най-вероятно няма да е възможно да го навиете правилно, в резултат на което херметичността на конструкцията ще бъде нарушена. И това ще доведе до редица проблеми. Днес обаче е достатъчно да смажете само гумения пръстен по целия диаметър. Всички хора правят грешки. Дори тези, които имат сериозни умения и опит, също грешат, а поддръжката и ремонтът на автомобили е най-добрият пример в това отношение. Ако дори квалифицираните майстори правят в сервиза грешки, тогава какво можете да очаквате и изисквате от обикновените шофьори? Затова и всеки трябва да бъде много внимателен и точен, когато става въпрос за отстраняване на проблем в автомобила. Доказано е, че дори една малка и елементарна грешка може да стане причина за сериозни ремонти в бъдеще, които, освен всичко друго, са и много скъпи. Потегляне веднага след смяна на накладките След смяна на спирачните накладки е строго забранено да се потегля веднага, но, за съжаление, това се забравя от много шофьори. Първо трябва да се уверите, че буталата на спирачните цилиндри са се преместили в работно положение, а самите накладки са достатъчно близо до диска. Всичко, което трябва да направите за това, е да натиснете педала на спирачката няколко пъти, преди да започнете да се движите. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5816) | 58% | |
Не (3217) | 32% | |
Не мога да преценя (949) | 10% |