"Фейсбук" вече си има ново лого
Компанията "Фейсбук“, която притежава редица приложения освен социалната мрежа, представи новото си лого. В портфолиото си компанията на Марк Зукърбърг притежава социалната мрежа със същото име, "Инстаграм“, "УатсАп“ и много други.
Новото лого представлява само думата Facebook, изписана само с главни букви и простичък шрифт. Цветовете на логото са различни, в зависимост от това за коя платформа се използва – зелено за "УатсАп“, синьо за социалната мрежа "Фейсбук“ и лилаво-жълто за "Инстаграм“. Новото лого ще бъде въведено за всички потребители в следващите няколко седмици.
От основаването си преди 15 години насам компанията-майка "Фейсбук“ излезе далеч от ограничението на социална мрежа. Новото лого има точно тази цел – да служи за разграничение между мрежата и компанията.
В приложенията, които са част от портфолиото на технологичния гигант, ще бъде добавен текст "от "Фейсбук“, като целта е "потребителите да знаят, че те са с една и съща инфраструктура и разчитат на същите екипи от хора“.
"Хората трябва да знаят кои компании правят продуктите им“, категоричен е Антонио Лучио, маркетинг шеф в компанията.