И на 54 може да е корица на списание и да се снима по бельо
Дженифър Анистън е една от музите на красотата още с излизането си на екран през 90-те години като Рейчъл Грийн в "Приятели“. През годините актрисата остава основно вдъхновение за младите дами, когато става въпрос за фигура, прически и грим. Влиянието ѝ е толкова силно, че дори се измисля стил на подстригване, наречен "Рейчъл“, който е популярен и до днес.
Сега Дженифър Анистън показва, че възрастта няма значение и времето може да си върви, но нейната красота остава непроменена.
54-годишната актриса се превърна в една от кориците на списанието CR Fashion Book за броя, ознаменуващ 10-годишния му юбилей. Анистън застава пред камерата с всякакви тоалети – от сутиен и вратовръзка до овърсайз костюм на Versace. Емблематичният ѝ сексапил сякаш е замръзнал и не се е променил в продължение на над 20 години.
На корицата за десетата годишнина от раждането на списанието, главният редактор Карин Ройтфелд лично се заема със създаването на визия на Дженифър и спокойно можем да кажем, че се справя доста добре. Анистън зашеметява публиката с изрязана риза, панталон и вратовръзка – всичко това от Valentino – носени свободно върху изящен сутиен от Fleur du Mal.
По време на черно-бялата фотосесия, снимана от Зоуи Гросман, звездата носи още няколко визии, издигайки своя статут на красавица в Холивуд до нови висоти. Облича костюм на Bottega Veneta и напомня за стилната си ера в "Приятели“, носейки овърсайз костюм от 90-те. На други снимки тя изглежда прекрасно със сексапилно опушено око и бляскави устни, а емблематичните ѝ руси кичури свободно падат пред лицето ѝ.
Анистън сподели колекция от снимки в своя профил в Instagram. "Карин Ройтфелд, за мен беше сбъдната мечта да работя с теб и невероятната Зоуи Гросман. Невероятният екип по прическа и грим се състои от Крис Макмилан и Джорджи Ейсдел“, написа актрисата.
За изданието, в което са включени още кориците на Ким Кардашян и Поуст Малоун, Анистън говори малко повече за емблематичната си коса – от прически, вдъхновени от 80-те до собствената ѝ марка за грижа за кичурите, която тази година става на две години. Според актрисата, LolaVie е бил проект, който се е разработвал в продължение на десетилетия.
"Всички продукти съм ги използвала някога в живота си – у дома или на работа – и реших да ги включа в моята марка“, казва тя пред CR Fashion Book.
Това, което я кара най-накрая да изкара своя марка на пазара, е екипът ѝ. "Още от началото екипът на LolaVie споделяше моята отдаденост към линия за коса, която е ефективна и използва най-добрите съставки в света. Работим неуморно върху разработката на всеки продукт, докато не достигнем до резултат, от който сме доволни. Не пускаме нещо на пазара, докато не се получи както трябва“, обяснява Анистън.
Когато бе попитана коя дама е вдъхновението ѝ за коса, актрисата отговори, че просто обича красивите кичури, пише Dnes.bg. Все пак тя посочи, че харесва Валери Беринели на корицата на списание Us, когато актрисата носи червен пуловер и пренася читателите в салон за красота през 80-те.