Целта на продукцията е да запознае повече индийци с България като възможна дестинация за почивката им. Филмът ще бъде излъчван регулярно по индийски тв канал. Откъси от него ще бъдат качени на интернет страницата на индийската телевизия, а допълнително ще бъде разпространяван и по други индийски канали.
Програмата на снимачния екип включва заснемане на обекти в София - катедралата "Св. Александър Невски", Народния театър "Иван Вазов", Софийския университет "Св. Климент Охридски", централни улици и алеи на София, Боянската църква, монумента "Камбаните", парк "Витоша". Екипът ще бъде и в Пловдив, където ще посети Стария град, централната пешеходна улица, хълма Бунарджика с монументи, Римския стадион, Римския амфитеатър, архитектурния резерват "Старинен Пловдив". Индийският телевизионен канал ще заснеме и известни туристически курорти по Черноморието, сред които кк "Албена", кк "Слънчев бряг", нос Емине, град Несебър, река Камчия.
През 2013 г., вследствие на стратегията по популяризиране на България в Индия като туристическа дестинация от Службата по търговско-икономическите въпроси в Индия се реализираха първите организирани индийски туристически групи, последната от които бе от 43 души корпоративни туристи.
Индийският пазар е вторият най-бързо растящ след китайския, независимо от икономическата криза и обезценяването на индийската рупия. През 2020 г. се очаква броят на пътуващите индийски туристи да нарасне до 50 млн. души годишно. Те са известни с високата си платежоспособност при пътуване в чужди дестинации. Средно годишно разходите им възлизат на около 200 млн. евро.