Големите вериги почти винаги са коректни към своите клиенти, но все някога се намира и недоволен клиент като този мъж, който незабавно се оплака в фейсбук група за купена замразена лазаня от магазин "Лидл", видя
Plovdiv24.bg.
Напоследък замразените макаронени изделия са подложени на критики от българското общество,
особено лазаните, заради ''некоректност", според клиенти, оплакали се в социалните мрежи.
"Лазаня за печене в пластмасова тавичка!!! Досега винаги тези лазани са били в алуминиева тавичка, за да могат да се пекат във фурна. Дори в описанието отзад на опаковката пише, че трябва да е в алуминиева тавичка, но уви! Тавичката е с щампа "РET" отдолу, а указанията за печене - 200 градуса! Благодаря! Някой ще каже, че "РET" се топи при 260 градуса, бих им препоръчал да пропуснат коментара си и да подминат поста", сподели потребител който е публикувал снимки на купената лазаня от "Лидл".
Проблемът е в това, че на опаковката пише. че лазанята е с алуминиева тавичка за печене, а когато мъжът я е отворил, е била в пластмасова. Дали наистина е прав клиентът, или не, оставяме коментарите на вас - нашите читатели.