
ЗАРЕЖДАНЕ...
Лошият рейтинг препъна "Сървайвър", променят деня на излъчване | ||||||
| ||||||
В неделя върви шоуто за имитации като "Като две капки вода", което за първи път се излъчва през уикенда. Още след първото му предаване от NOVA се похвалиха с рекорден рейтинг. Според официалните пийпълметрични данни, първият епизод на предаването регистрира аудиторен дял от 46,7% сред населението в активна възраст (18-49 г.). Впечатляващият резултат е рекорден в историята на медията, която за първи път програмира хитовото предаване в неделя. До този момент стартовите епизоди на нито едно предаване през пролетния или есенния сезон на NOVA не са постигали толкова висока стойност. С тези почти 47% от всички зрители, които изобщо са гледали телевизия по това време, NOVA оставя конкуренцията далеч зад себе си. Втората телевизия в класацията е с около 2.5 пъти по-нисък резултат. |
Още по темата: | общо новини по темата: 7051 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/1176 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg