ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Над 96% от клиентите на Lidl се доверяват на собствените марки колбаси на веригата | ||||||
| ||||||
"Изключително сме удовлетворени от високата оценка на нашите клиенти. Доверието, което те ни гласуват, се дължи на постоянните усилия да поддържаме неизменно високо качество, дори в ниския ценови сегмент. Непрекъснато адаптираме асортимента спрямо потребителското търсене и предлагаме както традиционни, така и нови и интересни продукти като част от тематичните ни седмици“, заяви Даниел Сталев, мениджър "Стоково снабдяване“ в Лидл България. Най-голям процент от хората (29,4%) пазаруват шунка и бекон, а 26,8% предпочитат луканка и шпеков салам. На трето място по предпочитания се нареждат кренвиршите и надениците – с 16,3%, а деликатесите като пастърма и филе "Елена“ са най-честият избор на 13,9% от клиентите на Lidl. Последно място с дял от 13,6% заемат колбасите от тематичните седмици на ритейлъра. При избора на колбаси особено голямо значение имат и сертификатите за качество, които притежават продуктите. 39,2% от потребителите казват, че утвърден стандарт "Стара планина“ и "Защитено географско указание“ са задължителни и влияят на избора им в магазина. На българския пазар Lidl предлага четири собствени марки месни специалитети. Сред тях е любимата на хиляди потребители продуктова линия "Родна стряха“, която залага на традиционни вкусове, включително и по защитени рецепти, с които се опазва националното наследство в колбасите и старите български рецепти. Pikok е марката с най-голямо разнообразие – от кренвирши и наденици до варенопушени ребра и бирени пръчици. Брандът предлага и няколко продукта под марката Pikok Pure, които са без консерванти, овкусители, и са с минимум 90% месо. Продуктите на марката Dulano са с над 95% съдържание на месо при варените шунки – премиално немско качество, без изкуствени подобрители, овкусители и оцветители. Baroni пък е най-достъпната в ценово отношение марка, която въпреки по-ниската си цена покрива всички критерии за качество без компромис и без МОМ. Благодарение на високите стандарти за качество, собствените марки колбаси на Lidl редовно получават висока оценка от потребителите в България. Това показва и маркетингово проучване на ЮГов Си Пи България*, според което Lidl е №1 магазин за кренвирши, шунка, малотрайни колбаси и суровосушени колбаси в България по обем на продажбите**. Проучването е национално представително сред 2500 домакинства от цялата страна и обхваща периода януари--юли 2024 г. * GfK consumer panel вече е ЮГов Си Пи България ЕООД. **Лидл България е №1 магазин за колбаси в България по обем на продажбите (в кг) в категории "Шунка“, "Кренвирши“, "Малотрайни колбаси“ и "Суровосушени колбаси“ при домакинствата, пазаруващи съответната категория. Това сочат данните от национално представително маркетинговото проучване на Югов "Потребителски панел“, проведено в периода януари – юли 2024 г. сред 2500 домакинства от цялата страна. Виж още на lidl.bg/kolbastik. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Мобилен оператор: Увеличаваме месечния абонамент с 2 лева
12:54 / 06.01.2025
Ново съобщение: Мобилен оператор вдига и месечната такса за телевизия
16:29 / 07.01.2025
Мария Филипова: Вдигането на цените от мобилните оператори е недопустимо
15:24 / 06.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета