Наследникът на Слави пада от екран
Шоуто на гърка в bTV е под сериозна въпросителна. То се оказало твърде скъпо за кризисните условия, в които в момента се продуцира.
Ето защо се планира да бъде спряно след края на актуалния тв сезон. Ако от есента в bTV изобщо съществува шоу с водещ Николаос Цитиридис, то ще се излъчва само веднъж седмично.
Най-благоприятният сценарий за комика е предаването му да бъде с продължителност час и половина, като се очаква да върви в края на седмицата, най-вероятно в петък, който по традиция е запазен за комедийни програми и сериали.
Преди години по същия начин тръгна и шоуто на Любо Нейков – "Комиците", и просъществува доста дълго в ефира на частния канал. За разлика от Цитиридис обаче, то заложи на много популярни лица, които сами по себе си бяха гарант за рейтинг, пише "Уикенд".
Наследникът на Слави Трифонов не оправда огромните очаквания, с които бе натоварен. Дори масираната реклама, която телевизията му направи, не успя да му осигури достатъчно голям рейтинг. "Шоуто на Николаос Цитиридис" се оказало прекалено скъпо на фона на спадащия интерес от страна на рекламодателите. Заради корона кризата пък все повече потенциални спонсори се оттеглят, тъй като не виждат смисъл да плащат за реклами на стоки и услуги, които няма как да продадат.
В същото време екипът на шоуто е огромен. Освен самия водещ и бенда, които са на сцената, в него работят сценаристи, продуценти, екип, който осигурява гостите в студиото, и такъв, който се занимава със скечовете и смешките. Любимата фраза на bTV – "Цитиридис сам си пише смешките", в случая не е напълно валидна, защото се отнася само до времето, в което водещият е работел като комедиант в столичен бар. В момента за всяка негова реплика в ефир се грижат хора на заплати. Като се има предвид, че в момента най-гледаните предавания на bTV са брифингите на ген. Мутафчийски, "Шоуто на Николаос Цитиридис" не оправдава разходите, които се правят за неговото създаване.
Ето защо наскоро бе решено да се излъчва само четири пъти седмично – от понеделник до четвъртък, вместо пет пъти, както в началото. По този начин разходите за хонорари на екипа автоматично намаляват с 20 на сто. Дори и това съкращение обаче се оказва незадоволително за телевизията. Ако кризата с рекламите не бъде овладяна, от есента Цитиридис или ще блести в ефира само веднъж седмично, или ще си търси друга работа.