ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Нови проблеми за Брус Уилис | ||||||
| ||||||
Преди дни бе съобщено, че в първата сделка от този вид звездата от "Умирай трудно" е сключил сделка с компанията "Дийпкейк" и тя може да използва лицето на Уилис в комерсиални видео продукции. Негов говорител заяви пред Би Би Си, че актьорът не е сключвал "никакво партньорство или споразумение" с фирмата. Представител на "Дийпкейк" пък каза, че само Брус Уилис има права върху лицето си, съобщи БТА. През месец март тази година той обяви края на актьорската си кариера, след като бе диагностициран с афазия - заболяване, което засяга когнитивните способности. Дигитален двойник на американския актьор обаче беше използван в реклама на руската телекомуникационна компания "Мегафон" миналата година, припомня Би Би Си. Тя е дело на "Дийпкейк", която се представя за фирма, работеща с изкуствен интелект за създаване на дигитални двойници на известни личности. От компанията твърдят, че за рекламата са работили в тясно сътрудничество с представители на Уилис. "Това, което той определено направи, е, че ни даде съгласието си (и много материали) да направим негов дигитален близнак", уточняват пред Би Би Си от “Дийпкейк". |
Още по темата: | общо новини по темата: 7051 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/1176 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5630) | 58% | |
Не (3114) | 32% | |
Не мога да преценя (908) | 9% |