По повод 14-ти февруари виното "Домейн Пещера" реши да изненада хиляди българи. Сутринта въпреки студовете, екипи на "Домейн Пещера" посрещаха жителите на Пловдив, София, Варна, Бургас и Стара Загора с пожелания за здраве и берекет и приканваха хората да честват деня на любовта към виното. Стотици получиха лозови клонки, зарязани в полята на "Винпром Пещера", с което компанията даде шанс на хората от градовете да усетят красотата на древните обичаи.
В центъра на София рекламните лица на марката Радина Кърджилова и Деян Донков също изненадаха забързаните за работа хора, като отправяха към тях и призив да честват деня на любовта към виното, а не нехристиянския празник Свети Валентин. Деян и Радина съветваха всички да отнесат клонката в дома си и обилно да я полеят с качествено червено вино, както векове наред са правили предците ни.
Носителят на "Аскеер" Деян и звездата от "Стъклен дом" Радина са не само рекламни лица на популярното вино "Домейн Пещера", но и н
егови най-отявлени фенове. Със страстта и отдадеността си в чувствения рекламен клип на марката, актьорите недвусмислено показаха, че "Домейн Пещера" е тяхното вино. Те не пропуснаха да станат част и от традиционното зарязване в лозята на компанията производител на "Домейн Пещера", което се състоя на 1 февруари. Именно тогава лично Деян, под вещото ръководство на изпълнителния директор Иван Папазов, заряза клонките, които вчера жителите на големите градове отнесоха в домовете си.