ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Рекламата ще прави мобилните телефони безплатни | ||||||
| ||||||
Шмид е заявил, че мобилните телефони все повече заприличват на ръчни компютри. Потребителите прекарват с телефона си дневно не по-малко от 8 - 10 часа в разговори, писане на съобщения и сърфиране в мрежата. В тази връзка рекламата по телефона може да се превърне в жизнена форма на финансиране. „Вашите мобилни телефони трябва да бъдат безплатни", счита Шмид. Според него централен момент е, че плащанията от рекламодателите трябва да нараснат. В момента Google работела върху контрола над личните потребителски данни. Google съхранява потребителските данни от стотици хиляди персонални компютри. Компанията се опитва да намери система, чрез която историята на личното търсене или електронната поща да може да се пренася от един уеб - сайт към друг. Шмид пояснява по време на реч на тема бизнес иновации пред Висшето училище по бизнес към Станфордския университет, че в момента екипът му работи върху осигуряване на еквивалент на „преносимостта" на телефонния номер: ситуацията, в която операторът се сменя, но телефонният номер се запазва. Интернет - базираната услуга ще помогне да се запазят персоналните данни и ще отразява тенденцията за все по-отворени медии. В момента Google експериментира с реклами чрез текст и визия върху малките екрани на мобилни телефони. Успех е стратегията в Япония, където пазаруването, гледането на телевизия и рекламирането чрез мобилен телефон вече е нещо обичайно. Шмид все пак посочва, че мобилните телефони ще бъдат „безплатни" по начина, по който са безплатни в момента вестниците: от столетия те се издържат чрез реклами и не са съвсем „без цена" за потребителя, но продажната им стойност е съществено занижена. Google очаква през тази година да спечели 10 милиарда долара от продажба на текстови реклами, насочени към сърфиращите в мрежата. Смята се, че след време рекламите по мобилните телефони ще се изравнят с обема на средствата, влагани в интернет - реклами. Според Ерик Шмид „информацията не трябва да се държи като заложник. Трябва да се подготвим за новите неща, преди законът да ни принуди.". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Деми Мур: Той е на добро място
16:36 / 26.09.2024
Крум Савов проговори за закриването на телевизия "7/8" и Слави Трифонов
12:39 / 25.09.2024
15 града в страна са предупредени за 1 октомври
12:26 / 25.09.2024
Абонамент
Анкета