Реклами на боклукчави храни провокират детския апетит

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (1)
12:20 / 29.06.2011
2011
Телевизионните реклами на т.нар. junk food* наистина засилват апетита на децата за този вид храна, особено ако те прекарват много време пред телевизора. Това са показали резултатите от наскоро завършило проучване, съобщава Ройтерс.

Заключенията от изследването се публикуват в атмосфера на все по-многобройни призиви за забрана на рекламите насочени към деца за този тип нездравословна храна. Последното подобно становище е на Американската академия по педиатрия, която даде гласност на позицията си в понеделник.От друга страна, коментира Ройтерс, много проучвания не са успяли да покажат директна връзка между желанието на децата да искат и ядат повече хранителни продукти, след като са гледали реклами за тях. "Не е честно да се очаква, че родителите сами ще могат да се изправят срещу 2-та млрд. долара, които хранителната индустрия харчи всяка година, за да изкушава децата със забавни, неустоими реклами за сладки, мазни и солени храни", коментира Лори Дорфман, която е директор на Berkeley Media Studies Group в Калифорния.


Виж коментарите (1)
Още новини от Любопитни новини:
Ралица Паскалева подкрепи Димо Алексиев преди разпада на тандема
Интересни имена имат повод да почерпят
Нумерологичната прогноза за седмицата според датата ви на раждане...
Ралица Паскалева: Предател си!
"Обичам те, братко": Зейн почете паметта на Лиъм Пейн с емоционал...
Доц. д-р Лъчезар Лозанов: Част от пациентите с преддиабет имат но...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).