![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Ръждата е сериозен проблем за електрическите автомобили | ||||||
| ||||||
Корозията и в сегашните, модерни коли, разбира се, не е изключена и шофьорите трябва да бъдат нащрек и да действат в случай на следи. При електрическите превозни средства темата за олекотената конструкция играе основна роля в стремежа за увеличаване на пробега, обяснява Марко Ойлер. Теглото може да бъде спестено чрез използване на повече леки метали, като алуминий. Защото батерията е достатъчно тежка, а допълнителното тегло е за сметка на обхвата. От тук идват и материалните трикове, но това води до проблеми по различни причини. Леките метали не само трябва да бъдат защитени срещу самокорозия, но също така могат да причинят галванична корозия веднага, щом влязат в контакт с друг материал с по-висок отрицателен електроден потенциал. С други думи - ръждясват по-бързо, отколкото при нормални обстоятелства. И благодарение на дизайна, повредата от ръждата може да остане незабелязана дълго време. Друг проблем - икономията на материал създава кухини, в които може да се образува ръжда. Производителите обаче често запълват тези кухини със звукоизолираща пяна, която намалява шума, но също така свързва влагата. И тук ръждата е неизбежна в един момент. "Ръждата оказва влияние върху безопасността при катастрофа, особено когато носещите конструкции са повредени“, казва Максимилиан Бауер, експерт на ADAC за автомобилни технологии и допълва, че това се отнася преди всичко за панелите на праговете, които често са най-склонни да ръждясват. |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg