Ще плащаме ли за фейсбук?

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (2)
09:45 / 13.11.2023
9406
Възможно ли е достъпът до социалните мрежи да стане платен и има ли нови условия за използването на продуктите на Meta? Темата в студиото на "Здравей, България" коментира мениджърът на маркетингова компания Александър Иванов.

Компанията на Марк Зукърбърг предлага на потребителите си да не виждат реклами. Услугата е достъпна срещу малко над 20 лв. на месец. При това условие няма да се използват личните ни данни за различни видове маркетингови проучвания. Ако потребителите решат да не се възползват от услугата, няма да има промяна в правилата за използване на платформата.

Според Иванов причините това да се случва сега са няколко. "Това е един много добър бизнесход на Meta. От една страна те отговарят на всички европейски регулации, а от друга – дават допълнителна опция на своите потребители. С един куршум те стрелят по два заека", подчерта експертът.

По думите му Facebook е най-добрата и прецизна маркетингова машина в историята на човечеството.

"Тя знае много повече за нас, отколкото си мислим. Не само кои са ни приятелите и къде ходим, а къде се намираме, както и поведенческите ни характеристики", твърди мениджърът на маркетингова компания. Александър Иванов допълни, че изкуственият интелект и прецизни алгоритми са причините за успеха на социалната мрежа.

Виж коментарите (2)
Още новини от Любопитни новини:
Дъщерята на Боби Михайлов и Мария Петрова - голяма красавица
Наум Шопов за "Ергенът": Този път много неща ще изненадат зрители...
Мартин Карбовски за Марио: Смотаняк. Чист тъпак, неактивен наивни...
За радост на децата от Пловдив: Той вече паркира, ще бъде атракти...
Отвлякоха световноизвестен модел на Victoria's Secret
Радина и Деян Донков отново заедно


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).