Скочиха срещу реклама на популярна марка сладоледи: Простащина и тъпи намеци

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (1)
13:41 / 05.05.2024
5766
Потребители на социалните мрежи се призовават за подаване на сигнали в НСС срещу новата телевизионна реклама и билбордовете на популярна марка сладоледи. Писателката Мария Касимова-Моасе също се възмути заради сексистката реклама. Ето какво пише тя в своята страница във социалните мрежи:

"Тече телевизионна реклама на един сладолед. Три женички седят около една маса, ближат фунийки и си бъбрят как го обичат. Текстчето, замислено от някакъв клет копирайтър, държи да е със сексуален подтекст. Женинките казват как "друго не близват". (Тук покашляме и пресилено си смигваме с едно око, демек - сещай се какво близват принципно).

Понеже явно този дебелашки намек не е достатъчен да се досетим ние, тъпите зрители, една от дамите допълва, че най обичала "той да свърши.." и след логична пауза в изявлението допълва "... шоколада в дъното на фунийката"... (пак смигаме и кашляме!)

И голем смех от тези трите, големо подюрганно натвърдване, страшна рекламна стратегия! Ако така ще продават сладолед с бранд, силно таргетиращ цялото семейство и ползващ картинки като за дечица, нещо много отдавна не е усвоено от служителите на рекламната агенция, сътровила този шедьовър на "кич адвертайзинга". И това е, че е важно всяко нещо да има мярка и вкус. Не е проблемът в сексуалните послания - в кискането, тъпите намеци и просташката интерпретация е. Със същия успех можеха просто сластно да го ядат тоя сладолед и да се приключи въпросът.

Няма да кажа кой е сладоледът, защото тези умници точно това целят - да си размахваме името на бранда, па ако ще и да е с лошо. Ама няма и да го купувам", пише Моасе. 

Под поста й коментар в нейна подкрепа изрази и новинарката от bTV Лиляна Боянова, която пише: "На тази марка сладоледи повечето реклами са хел. Абсолютна простащина". Актрисата Гергана Стоянова също подкрепи Мария Касимова-Моасе.

 

Рекламното лице на кампанията Ивка Бейбе се изказа относно нападките:

"Светът е заобиколен с провокация. И вие, и децата ви винаги ще бъдете заобиколени от нея. Рекламата, която ви залива ежедневно, е направена с цел да стимулира неврони в мозъка ви, за да може да вземете по-бързо решение за покупка. Силно вярвам, че вие и децата ви ще живеете в едно утопично бъдеще без провокация и без реклама, но ако това, за което говоря, се състои, доста голям сегмент от вашите професии най-вероятно ще бъде ненужен за човечеството. Като човек, който се занимава с реклама, бих искала да кажа, че без значение дали ви харесва или не, провокацията ще продължи да съществува. Яжте си, пийте си и си ближете сладоледа“.

Сладоледи бол! И "близането" съвсем не е най-голямото им достойнство - качеството им е."

Виж коментарите (1)

Още по темата (6975):
07.11.2024 Орхан Мурад залюби два пъти по-млада от него
30.10.2024 Ето я годеницата на Виктор от "Биг брадър"
23.10.2024 Коцето прибрал 20 бона от клипче в социалните мрежи
09.10.2024 Най-известният брадър в България: Мъчно ми е, че не ме поканиха в студиото за първия епизод
01.10.2024 Ще се превърне ли "Тревожност" в хит?
24.09.2024 Ивайло Захариев: Съпругата ми бе подложена на онлайн тормоз
Още новини от Любопитни новини:
Напрежението в къщата на "Биг Брадър"! Последни номинации очи в о...
Мариана Попова се появи с много неподходящ тоалет и интригата се ...
Какво е Catslap и защо си струва да инвестирате в него?
Леонардо ди Каприо и Кейт Уинслет отново заедно
Кои са устройствата с "вампирска консумация" в дома
Хвърли кърпата: Известен водещ напусна БНТ


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).