![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Този сезон на "Фермата" може да се окаже последен | ||||||
| ||||||
Според данните на телевизията всеки трети зрител на възраст от 18 до 49 години, който е гледал телевизия в делничните вечери, е избирал плажното риалити. Това е най-атрактивната група за рекламодателите. В същото време аграрното шоу е заковало само една четвърт от тези зрители. В бТВ се коментира, че шефовете са смутени и изнервени от ниските рейтинги на "Фермата“, които никой не е очаквал от подобна скъпа продукция. Досега риалитито редовно регистрира добри резултати и за първи път отстъпва пред "Игри на волята“. От една страна, заслуга има умното позициониране на "Игри на волята“ точно след хитовия сериал "Пътят на честта“, който има много солидна фенска маса. Две години след като пусна първия му сезон, Нова тв реши да финансира и втори, като през лятото подгря феновете с повторение на вече излъчените епизоди. Голяма част от зрителите, които гледат "Пътят на честта“, след това директно се прехвърлят към "Игри на волята“, забравяйки, че на друг канал се излъчва "Фермата“. От друга страна обаче, шоуто на Иван и Андрей губи и заклети свои фенове. Хората са разочаровани от неудачния избор на участници и режисираните сюжети тази година. Сред тях се коментира, че във "Фермата“ са набутани основно мамини синчета, които произхождат от богати семейства и основното, с което излизат пред камерите, е огромни претенции. В същото време обикновените хора, които най-често се радват на зрителското одобрение, все по-трудно намират място в риалитито. |
Още по темата: | общо новини по темата: 3974 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/663 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg