ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Трябва ли да се притесняваме ако колата ни гори масло | ||||||
| ||||||
И първото нещо, което трябва да направите, е да вдигнете колата на подемник и да проверите за течове. Да, това е много често срещан случай, защото, както е добре известно, средната възраст на автомобилите у нас е около 15 години. През това време разни уплътнения "сдават багажа", като това важи и за гарнитурата на картера. Статистиката показва, че в три от четири случая е виновна евтина част, като например пробката. Първо, при всяка смяна на масло трябва да се сменя и медната шайба на въпросната пробка, но това при положение, че конструкцията на двигателя изисква такава. Много хора не го правят, а връщат старата и я затягат по-силно, пише AutoMedia.bg. Същото това затягане в крайна сметка води до два проблема наведнъж: масленият съд може да се спука или, което се случва по-често, резбата на тази пробка може да се развали. И маслото започва да изтича. Колко? Честно казано, много: стига се до гореспоменатия литър за хиляда километра или повече. Какво да правя? Първо, винаги сменяйте и внимателно следете присъствието на шайбата. Струва няколко лева, но върши работата си. Второ, ако резбата на пробката вече е развалена, трябва да се свали картера, да се нареже нова резба и да се избере нова пробка пробка от магазина, която да отговаря на новите параметри. Това също е евтино решение. Ако пък картерът е спукан, то трябва да го занесете на специалист да го завари. И ако не се получи, да го смените с нов. Принципно ако системата губи масло, не изпадайте в истерия. Първо разберете от къде се губи смазката. Може да е от гарнитура. Проверете дали има петна под колата. Ако такива липсват преценете в кой момент, в града или на магистралата, консумацията е по-висока и вижте дали и какъв дим излиза от изпускателната тръба. И едва след това вземете решение за необходимия ремонт. Така винаги е по-евтино. Практиката показва, че в болшинството от случаите, когато липсва синкав дим от ауспуха, става дума за теч на масло, на не за изгарянето му в процеса на работа. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета