ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
В навечерието на Черния петък: Защо вече не могат да ни цакат с "намаление в намалението"? | ||||||
| ||||||
Какви са рисковете при пазаруване от подобни акции? Да бъдем привлечени от висок процент намаление да станем жертва на измама през новорегистрирани магазини или маркетплейси да попаднем на фалшиви стоки. Как да ги избегнем? – да сравняваме какви са при различните търговци цените на стоките, които ще заплатим, а не размера на намалението да избягваме е-магазини без данни за търговеца, информация за потребителските права – на отказ в 14-дневен срок и на рекламация до две години от закупуването да не въвеждаме лични данни в непознати платформи Какво означава "намаление в намалението“ и защо вече този търговски трик е невъзможен? Дълги години търговците прилагаха тази тактиката – натрупване на процентите от няколко промоции една след друга. Това правеше намалението да изглежда по-голямо и примамливо. От началото на тази година обаче има промени в законодателството и при прогресивно намаление, т.е. повторно намаляване на цената след като дадената стока вече е продавана с отстъпка в продължение на поне месец, за базова цена при изчисляване на новия процент се взема цената преди първото намаление. Съветите са на експертите от "Ние, потребителите". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Обявяват новия партньор на Ралица Паскалева в "Игри на волята"
08:51 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета