Новата Flirt е по-стилна, по-елегантна и по-модерна.
Дизайнерската визия е разработена от известната немска агенция Just Blue Design. Ръковител проекта Роман Ахлайтнер беше специално поканен на коктейла. Промените върху цялостния дизайн на бутилката и етикета са били истинско предизвикателство за агенцията, разказва германеца: "Генерално задачата бе да се осъществят малки стъпки по дизайна, така че клиентът пак да си разпознае продукта. Този принцип се избира винаги тогава, когато един продукт функционира успешно на пазара.
Затова при формата на бутилката ние вложихме много енергия в оформянето на структурата на стъклото в долната част на бутилката като вкарахме вълновидна структура, играеща ефектно със светлината. Логото и етикета са по-изчистени и като резултат предадохме на цялата визия изисканост и качество".
Експерт-технологът от Австрия, дългогодишният консултант на водка FLIRT, г-н Херберт Вагнер разкри технологията по която се прави напитката: "Произвежда се от зърнен спирт, а мекотата й се дължи на многократната дестилация и пшеницата. Използва се изворна деминерализирана вода, която е с точно определени технологични параметри и специални добавки за освежаване на възприятията при консумация. Производството на водката минава през няколко звена на стриктен контрол - както на входящите суровини, така и на готовата продукция. Накрая се филтрира три пъти с активен въглен. Резултатът е изкушаваща водка с особено нежен и мек вкус".
В края на мероприятието и двамата експерти бяха единодушни:
Съвсем ясно може да се различи, че този качествен продукт има силна връзка с клиентите и постоянно се приспособява към променящия се "лайфстайл". По този начин е гарантирано, че водка Флирт ще продължи историята на своя успех и в бутилката с нов стил.
рекламна публикация