ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Всички знаем за "Черен петък", но какво знаем за "Син понеделник"? | ||||||
| ||||||
"Синият" понеделник е най-депресиращият ден в годината "Синият понеделник" се е превърнал в нещо като "черен петък" Терминът е въведен през 2005 г. Какво е "син" понеделник? Терминът "син понеделник" е въведен през 2005 г. от британски психолог, съобщава нидерландското издание Weeronline, цитирано от БТА. Според него понеделникът от последната пълна седмица на януари е денят, в който повечето хора се чувстват тъжни и отчаяни. Депресията се дължи на това, че много от плановете, които хората са си направил около Нова година, са се провалили. Дните са все още мрачни, а понеделник е първият работен ден от седмицата, което допринася за неприятните емоции. Откакто през 1906 г. са започнали измерванията на броя на часовете слънчево греене, до 2025 г. е имало общо 34 мрачни "сини" понеделници. Как бизнесът се възползва? Междувременно светът на рекламата използва този ден, за да предлага отстъпки или да рекламира продукти, което кара хората да се чувстват по-щастливи. Така "синият понеделник" се е превърнал в нещо като "черен петък". Емоционалните състояния играят ключова роля във вземането на решения на потребителите. Мрачното настроение може да поддтикне купувача към продукти или услуги, които обещават усещане за комфорт, щастие или бягство. Няколко ключови фактора допринасят за промененото потребителско поведение, наблюдавано в "синия" понеделник. Те включват: – Повишено желание за продукти за подобряване на настроението: Има забележим ръст в интереса към продукти, за които се смята, че повишават щастието или осигуряват комфорт, като комфортна храна, уелнес продукти и развлекателни услуги. – Повишена чувствителност към положителни послания: Потребителите са по-възприемчиви към кампании, които предлагат надежда, позитивност или хумор, което прави идеалното време за марките да покажат своята по-лека, по-емпатична страна. – По-голяма чувствителност към сделки и промоции: Следпразничната финансова криза прави базираните на стойност промоции особено привлекателни, тъй като потребителите търсят начини да облекчат финансовия мрак на сезона. Стратегиите по време на "синия" понеделник разкриват множество подходи, които брандовете са възприели, за да повдигнат настроението на аудиторията си, пише businessnovinite. Един забележителен пример е водеща туристическа компания, която се възползва от мрачното настроение на хората по време на "синия" понеделник, като стартира кампания, предлагаща специални отстъпки за ваканционни пакети. Това не само задейства желанието на потребителя за нещо, което да очаква с нетърпение, но и позиционира марката като нещо позитивно в иначе мрачното време. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ненчо Балабанов: Трябва да поема по нова пътека
18:15 / 19.01.2025
На 25 януари след 385 години ще видим рядко астрономическо явление
13:59 / 19.01.2025
Meteo Bulgaria с прогноза до края на януари
16:07 / 19.01.2025
Идва сезонът на Водолеите, 4 зодии няма да са доволни
07:03 / 19.01.2025
Пенсионерите да се разбързат, днес изтича важен срок
14:55 / 20.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета