ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Музика
Личности
Културни
Кино и филми
Други
Кулинарни
Задава ли се забрана за брандиране на хазартните компании върху спортните екипи? Възможно ли е да се случи и в България? | ||||||
| ||||||
И до днес обаче можем да видим, че отборите намериха вратичка и все още някои основни спонсори са именно такива компании. Интересно предложение можем да забележим във Великобритания, където се предлага премахването на всички хазартни компании от екипите на отборите. Причината е, че според някои политици във Великобритания, именно логото на даден бранд се смята за основна причина за повишената активност на потребителите. Добре, но нека не забравяме, че редица отбори се спонсорират именно от тези оператори. Според направените изчисления, осем отбора взимат сумата от близо 110 милиона паунда на година. Сред тях ще забележим тимове като Уестхам, Саутхамптън, Бънрли, Кристъл Палас и още много други. Редно е да отбележим, че на този етап това е само предложение, което тепърва трябва да се гласува, но можем да си представим сериозният удар и последствията, които ще дойдат след това. Означава ли, че нещо подобно може да се случи и в България? На този етап няма никакво разискване, а и не трябва да забравяме, че редица от лицензираните букмейкъри у нас, са и основни спонсори не само на футболни отбори, но и на редица спортни дисциплини. Дори футболното първенство е брандирано с името на букмейкър, а тази спогодба носи сериозни приходи и подобряване на материалната база. Самите букмейкъри на този етап са инвестирали милиони в създаването на истински и впечатляващи платформи, като именно това не трябва да ни изненадва. Не трябва да забравяме, че когато даден оператор финансира спорта, той повишава качеството, а с това и своите коефициенти. След като именно футболът и други дисциплини са в неговото полезрение, очаквано ще е необходима инвестиция, за да може предложенията да бъдат не само успешни, но и още по-качествени. Ако разгледаме предложенията в този линк за бет365 от нострабет ще видим, че родното първенство се радва на особено внимание, а това не е възможно без спонсорство. Футболът в България прави сериозни стъпки, за да се превърне в конкурентен на европейския, а това не става без помощ. Не трябва да забравяме, че макар и мнозина да гледат основното първенство, Б и В група се поддържат изцяло от спонсорство, рядко подписват договори за реклама, а закупуването на билет изобщо не може да помогне за приходите им. Разбира се, подобна тенденция може да изненада мнозина в бъдеще, но след като виждаме резултат и качеството на игра се повишава, оставаме скептични към възможността да се въведат подобни мерки. Освен това не трябва да забравяме, че по-сериозно внимание беше направено към рекламните кампании в ефир, които в последствие претърпяха доста промени и започнаха да бъдат доста по-качествени и умерени в привличането на нови клиенти. Двете страни винаги са вървели ръка за ръка и евентуалното разваляне на партньорството не е разглеждана тема на територията на страната. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Любопитни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
Ударно начало на декември за три зодии
14:46 / 28.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета