ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
20 милиона души видяха българския павилион на ЕКСПО 2010 | ||||||
| ||||||
Красивата природа, уникалната архитектура на българската къща, фолклорът, качествата на българското вино и кисело мляко - това впечатли туристите, преминал през нашата експозиция, коментира Христина Колева от Международен панаир Пловдив, която беше директор на павилиона. Културно-историческото наследство, представено по подходящ начин, се открояваше на фона на футуристичните идеи, лансирани от останалите държави участнички, добави тя. Всичко това е увеличило интереса към българския павилион и броят на посетителите нараснал значително след първия месец. Експозицията бе оценена като много интересна и от еврокомисаря по външната политика и сигурността Катрин Аштън, която я разгледа на 30 август. Баронеса Аштън отдели най-много внимание на тракийските златни съкровища и възрожденската къща. Сред високопоставените гости беше и вицепрезидентът Ангел Марин. Това е едно от най-респектиращите присъствия на ЕКСПО 2010, заяви зам.-кметът на Шанхай Джао Вън по време на Националния ден на България на 14 юни. Българският павилион дава възможност да се презентира културният, историческият, морският и риболовен туризъм в България, заяви тогава министърът на икономиката Трайчо Трайков. Експозицията на нашия щанд с площ 324 кв. метра бе на тема "Град със споделено наследство". Тя представяше 12 културни пласта от историята на страната, нейните забележителности, възможности за туризъм и съвременно развитие. Българското участие и цялостната експозиция бяха подготвени и организирани от Международен панаир Пловдив. Вашият павилион е с уникален дизайн, добри идеи и ярки обекти, се казваше в писмо на британската компания DUNLOP Inc., която бе готова да спонсорира българския щанд на ЕКСПО 2010. Освен за туристите, той беше интересен и за представители на бизнеса от Азия, Европа и Латинска Америка. Възможностите на България като "мост", през който Китай да достигне пазарите на "Стара Европа", Турция и Близкия Изток беше една от централните теми в Деня на инвестициите в страните от Централна и Източна Европа, членки на ЕС, който се проведе на Световното изложение. Достойното представяне на България на едно от най-авторитетните световни изложения, ще привлече в недалечно бъдеще нови инвестиции и ще увеличи туристическия поток у нас, прогнозира Христина Колева. Рекламата, която си направи страната на един толкова влиятелен форум, в който участваха 246 държави и международни организации, е най-голямата ни печалба, коментира тя. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Неочакван развод по-малко от година след сватбата
15:02 / 12.11.2024
Търсят заместник на Димо Алексиев, Ралица Паскалева под въпрос
14:14 / 13.11.2024
Алекс Сърчаджиева проговори за сватби и не само
09:09 / 13.11.2024
На 73 той сложи колежките си в малкия си джоб
12:29 / 12.11.2024
Натали Трифонова с признание
08:43 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета