ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Apple цакат клиентите си с нови такси? | ||||||
| ||||||
Apple може да таксува своите потребители до 20 долара за своите нови функции за изкуствен интелект, казаха анализатори пред CNBC, тъй като компанията се стреми да стимулира растежа на своя доходоносен бизнес с услуги. Гигантът планира да внедри Apple Intelligence, предстоящата си AI система, на някои от своите устройства по-късно тази година. Когато Apple обяви своята AI система през юни, компанията обеща усъвършенстван гласов асистент - Siri, както и функции, включително възможност за автоматично генериране на имейли и изображения. Тези функции ще се разпространяват бавно, региони като Китай и Европа първоначално няма да получат достъп. Apple може да таксува абонамент за по-модерните приложения, казаха анализатори. Нийл Шах, партньор в Counterpoint Research, каза, че инвестициите в AI са скъпи и Apple ще иска да прехвърли тези разходи върху своите потребители. "Софтуерът и услугите правят по-доходоносно за Apple да ги представя с абонаментния модел Apple One“, каза Шах пред CNBC в интервю. Apple One струва 19,95 долара на месец и дава на потребителите достъп до различни услуги на Apple, включително Apple Music. Цената на новите AI услуги може да бъде между 10 долара и 20 долара за Apple Intelligencе, потенциално като част от Apple One, за повече първокласни AI функции. Защо трябва допълнителните услуги да се заплащат? Много технологични компании вече таксуват допълнително за AI функции. OpenAI, например, е въвел абонаментни такси за разширените функции на ChatGPT, докато Microsoft предлага своя AI инструмент Copilot изцяло срещу заплащане. Samsung, основният конкурент на Apple, вече стартира своите AI услуги под марката Galaxy AI, като в момента разглежда различни модели на приходи за своя софтуер. За Apple изкуственият интелект представлява стратегическа възможност за допълнително укрепване на лоялността на своите потребители. Според Шах, Apple Intelligence ще се адаптира към индивидуалното поведение на потребителите, предлагайки все по-персонализирани и целенасочени решения, което може да засили връзката им с екосистемата на компанията. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Неочакван развод по-малко от година след сватбата
15:02 / 12.11.2024
Търсят заместник на Димо Алексиев, Ралица Паскалева под въпрос
14:14 / 13.11.2024
Алекс Сърчаджиева проговори за сватби и не само
09:09 / 13.11.2024
На 73 той сложи колежките си в малкия си джоб
12:29 / 12.11.2024
Натали Трифонова с признание
08:43 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета