"Гугъл" затяга правилата за политическа реклама

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
09:19 / 21.11.2019
1127
"Гугъл" обяви затягане на правилата за политическа реклама – ход, който съвпада с натиска върху социалните мрежи на фона на предстоящите президентски избори в САЩ през 2020 г. 

Гигантът прекратява възможността на рекламодателите да насочват предизборни реклами, използвайки данни за политическа принадлежност. Позволено остава насочването на спонсорирани съобщения въз основа на пол, възраст и местоположение. Рекламодателите все още имат шанса да таргетират аудиторията и на база темите, които тя чете, съобщава "Еconomic".

Новият подход влиза в сила в Обединеното кралство до седмица, тъй като там има насрочени най-скоро избори. До края на година ще важи за целия Европейски съюз и от януари 2020 г. – за останалия свят. 

"Имайки предвид последните опасения и дебати относно политическата реклама и важността на споделеното доверие в демократичния процес, ние искаме да подобрим доверието на избирателите в политическите реклами, които могат да видят в нашите рекламни платформи“, написа в публикация в корпоративния блог на "Гугъл" Скот Спенсър, вицепрезидент по управление на продуктите за Google Ads.

Виж коментарите (0)
Още новини от Международни новини:
Новият комисар по разширяването: Очаквам Северна Македония да при...
Захариева след заседанието на ЕК: Голяма чест е, че ресорът ми бе...
Мицкоски: Няма да отстъпваме в преговорите с България
Арестуваха осем души в Лаос, след като шестима починаха по съмнен...
Европрокуратурата погна управител на БГ фирма, опитал да присвои ...
Google предложи промени, свързани с търсачката и резултатите


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).