ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
"Гугъл" затяга правилата за политическа реклама | ||||||
| ||||||
Гигантът прекратява възможността на рекламодателите да насочват предизборни реклами, използвайки данни за политическа принадлежност. Позволено остава насочването на спонсорирани съобщения въз основа на пол, възраст и местоположение. Рекламодателите все още имат шанса да таргетират аудиторията и на база темите, които тя чете, съобщава "Еconomic". Новият подход влиза в сила в Обединеното кралство до седмица, тъй като там има насрочени най-скоро избори. До края на година ще важи за целия Европейски съюз и от януари 2020 г. – за останалия свят. "Имайки предвид последните опасения и дебати относно политическата реклама и важността на споделеното доверие в демократичния процес, ние искаме да подобрим доверието на избирателите в политическите реклами, които могат да видят в нашите рекламни платформи“, написа в публикация в корпоративния блог на "Гугъл" Скот Спенсър, вицепрезидент по управление на продуктите за Google Ads. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета